יום חמישי, 9 באוקטובר 2014

עם געגועים בלב

הסיפור הזה מתחיל בעבר המעט רחוק שבו חבר שלי התחתן.
לחתונה הגעתי עם הילית כפי שחבר אחר שלנו הגיע עם חברתו דאז.
.
אבל מה שהפתיע היה שאחיו הצעיר של החתן, אותו הכרתי היטב כילד מעצבן בעברו, העמיד בת זוג מושכת למדי בעיניי.




מתחילת הערב היא נעצה בי מבטים וגם אני חשקתי בה.
קראו לה אנה. פנים יפות, סימטריות ועגולות. קומה נמוכה וחזה שופע למדי. כפות רגליה לא היו לרוחי, אבל שאר נתוניה, כמו גם ההבטחה הכמוסה שבמבטיה המזמינים עוררו בי התרגשות אסורה.









אפילו הילית, שגילתה עניין מעט מוגזם לדעתי, באחיו הצעיר של החתן ורצתה לשדך אותו לחברה שלה כדבריה, התרשמה מהבחורה עם החזה הנוכח הזה שהיתה חברתו.

מפגש אקראי נוסף, בהזדמנות אחרת, ביני לבין האח והחברה שוב הוביל למבטים רעבים מצידה וחיזק את תחושתי שיש פה משהו שצריך לבדוק איכשהו.

***

המשך הסיפור הוא בעבר הפחות רחוק, כלומר לפני מספר שנים, שאז גיליתי שהאח והבחורה נפרדו.
בשלב הזה, הילית ואני נפרדנו והיה לי קשר בהתהוות עם מישהי אחרת שהחל להתהדק. 
אבל בער בי אי שקט וידעתי שלהיות עם עוד בנות ירגיע אותו.

רציתי את אנה.
המראה המצודד שלה, החזה השופע, העניין האילם שגילתה בי והעובדה שהיה לי קשה להאמין שהאח המעפן של החבר שלי היה עם בחורה כזו דחפו אותי לפנות אליה.











היא לא זכרה אותי אבל כנראה שמצאתי חן בעיניה מחדש. נהיינו חברי פייסבוק ואני ניסיתי לקדם אותנו לפגישה.
רציתי גם ללקק את החזה שלה.
ואז הגיעה שיחת הטלפון וגיליתי שהיא אחד האנשים היותר טפשים שיצא לי לשוחח איתם.
היא היתה קטנונית וילדותית.
כשסיפרתי שאני מעדיף לנסוע ברכב לעבודה במקום להיגרר בתחבורה ציבורית בלתי יעילה, היא תפסה את זה כעצלנות ופינוק. כשהזכרתי לה שהייתי חי"רניק בעברי ואני רחוק מלהיות עצלן או מפונק, אלא חושב שמגיע לי לחיות טוב היא לא השתכנעה ועברה לתקוף את העובדה שאני גר בתל אביב ואת חוסר הרצינות שהדבר מעיד באופן אוטומטי עליי.
חייב לומר שעד כמה שרציתי לשכב איתה, היה לי קשה עם פרץ השטויות הזה ונתתי לה שטיפה. בשיחה הראשונה שלנו.
היא הביאה אותי למצב עצבני עוד לפני שנפגשנו.
מהנקודה הזו סיכמנו במילים שבורות שנדבר שוב ולא דיברנו יותר מעולם.

וכך אחרי החוייה הרעה הזו הגעתי להתקשר לרונה.


את רונה ראיתי בפייסבוק כמה שבועות לפני כן. אהבתי את מה שראיתי. 
בחורה אתלטית, יפה ורזה. אהבתי את צבע העור ואת החיוך שלה. לא היתה לי מישהי שהזכירה אותה לפני כן.
הייתי סקרן להכיר אותה יותר מהכל.
















אז פניתי אליה ב"מה עניינים" והיא ענתה לי בצורה לבבית ומזמינה.
משם התחברנו בפייסבוק, המשכנו לשיחת צ'ט שאותה קטעתי עקב תוכניות עם חברים.
4 ימים אחרי זה שלחתי לה שוב "מה עניינים" ואז היא מחקה אותי.
במקום כלשהו זה היה נראה לי הגיוני שהיא תמחק אותי. זה כבר קרה לי בעבר עם בנות שנראו טוב כמוה.
לא היה פה ספק ואין איזה באג של פייסבוק שמפר חברויות בצורה רנדומלית. אם אתה ומישהו הפסקתם להיות חברים ולא אתה מחקת אותו - זה הוא שמחק אותך.
אבל היתה לנו שיחה ממש טובה קודם אז החלטתי לא לוותר אז שאלתי אותה בתמימות אם קרה משהו.
היא אמרה שלא וזרמה על גלגול מחודש של בדיחה שכבר הרצנו קודם לכן כאילו היא לא מחקה אותי.
ואז היא הציעה לי חברות.
לא ברור מה היה פה.
החלטתי שצריך לגשת מהר לעניינים והצעתי לה לצאת מהפייסבוק ולהיפגש.
היא אמרה לי שהיא בעד אבל שהיא נוסעת לספרד לשבוע.
3 שבועות אחרי כן חידשנו את הקשר. היא רשמה לי את הטלפון שלה וכך קרה שחצי שעה אחרי השיחה הנוראית עם אנה הרמתי טלפון לרונה, כשהאמון שלי במין הנשי במגמת ערעור, ושוחחתי עם מלאכית מתוקה.
קבענו לצאת.









נסעתי אליה, צפונה מתל אביב ונפגשנו בפאב. ישבנו בשולחן מבודד משלנו וניהלנו שיחה קולחת כשהניצוצות בינינו מתחילים לבעור.
הרבה זמן לא נהנתי ככה לדבר עם בחורה. 
היא היתה אינטילגנטית וחריפה בצורה לא רגילה. הביעה התעניינות אמיתית בסיפוריי והיה לה ידע נרחב על המון נושאים.

היא ישבה לצדי על ספסל הפאב שהיה במתחם כמעט פרטי משלנו , לבושה במכנסיים קצרים שחשפו שתי רגליים חטובות,  ושערה אסוף במהודק לאחור וחושף את פניה היפים. שתי עיניים חומות ועגולות ושפתיים מעוצבות במרכזן של פנים סימטריות עם עור חלק ונהדר.
בשלב כלשהו הרגשתי מספיק נוח כדי לנשק אותה.
זה הביך אותה לגמרי וקטע את רצף הדברים שלה.
לקחתי לגימה מהבירה והמשכתי את השיחה כאילו כלום לא קרה.
בהמשך, ליוויתי אותה למכונית שלה ונישקתי אותה שוב. היא שיתפה פעולה אבל היתה מסוייגת מעט.
ציינתי בפניה שיש בינינו כימיה מעולה וצריך להנות מזה. זה ריצה אותה ונפרדנו בנשיקה ארוכה וטובה.
לפני שהלכתי משם בחנתי את המעט שנעלי העקב קטומות הקצה חשפו מאצבעותיה. לא ראיתי שם משהו מדהים אבל ידעתי שלבחורה שנראית ככה לא יכולים להיות כפות רגליים מכוערות מדי.




רונה אהבה לדבר בטלפון והיו לנו שיחות ארוכות וטובות. ככל שהקשר הזה היה עתיד להתקדם כך עמדתי על ההבדל בינה לבין הבחורה שעימה אני יוצא קבוע ולמעשה, על ההבדל בין רונה לבין כל בחורה אחרת שיצאתי איתה או אצא איתה - היא הרבה יותר מעניינת מכולן.

לדייט השני הזמנתי אותה אליי לפאב הקבוע שלי ליד הבית, ביום שישי. הברמן כבר מכיר אותי ומחייך. הוא מציע לנו משקאות ומתרחק.
נתקלתי בעבר בברמנים שמפלרטטים לך עם הדייט ללא בושה. הם כנראה היו חדשים בתפקיד והאמינו שהם עושים את הדבר הנכון.
טיפ הם לא קיבלו. כשאני מגיע עם בחורה אני מצפה מהברמן שיבנה אותי ולא את האגו של עצמו.

ושוב השיחה קולחת ועכשיו קצת יותר נגיעות ומרגישים בנוח. רונה לומדת להשלמה לתואר שני במקצוע פיננסי מאתגר והיא סקרנית לשמוע על דברים שלא מעניינים בנות אחרות. יש לה תובנות על מה שקורה ומה שקרה וכשהלכתי לשירותים בשלב מתקדם של הדייט, היא פתחה אפליקציית דה-מארקר באייפון שלה וישבה לקרוא.

כשאני בשירותים אני מקבל הודעה מהבחורה שאני יוצא איתה שהיא נמצאת בעיר ורוצה לבוא אליי אחר-כך.
פאק.
אני כותב לה שאני עם חברים אבל שנוכל להיפגש בהמשך.
מבחינת שיקולים קרים זה נראה כמו ההימור הנכון. קשה לי להניח שבחורה איכותית ואצילית כמו רונה תסכים לבוא אליי דירה בשלב הזה. והחלטתי שכנראה ארוויח נקודות אם אפילו לא אזמין אותה.

מה שכן, הלולאה החלה להתהדק סביבי ולא הייתי בטוח כמה זמן המשחק יימשך ולפיכך, החלטתי שאני חייב לסגור פינה מסויימת.
יצאנו מהפאב והלכנו ישירות לספסל הקבוע שלי. ספסל הפוט מסאז'.
מעט שיכורים, מדברים הרבה, משוחררים והופ - אני מרים את הרגליים שלה אל הברכיים שלי.
קצת מלטף את גב כף הרגל ואז אני מסיר את הנעל.
רונה, כמו כל בחורה אחרת בסיטואציה הזו, מוטרדת מהריחות שכף הרגל שלה תנפיק.
בחורה עושה כל-כך הרבה מאמץ כדי להריח טוב - מורידה שערות, מסתבנת, מורחת קרמים, מתבשמת, מפזרת שיער עם שילוב ריחות של שמפו ותכשירים לשיער והנה פתאום אני בוחר לגשת לנקודה שבה אין לה שליטה - כפות רגליה שספוגות בריח הבלתי ניתן למיגור של פנים הנעליים.
אבל זה מה שאני רוצה.
אז אני בוחן את כפות רגליה. יש לה כפות רגליים של אתלטית, עם עצמות מעט בולטות וציפורניים לא ארוכות מספיק אבל היא כוסית, וכפות רגליה רזות, קטנות ונשיות. היא אפילו פינקה את אצבעותיה במה שנראה כמו פרנץ' לא מוצלח.
אני מכניס את כפות רגליה לפה שלי ובכך מסמן וי על העניין הזה עם רונה.
היא לא ממש מבינה אבל לא נראית נבוכה מדי. סתם תוהה לשם מה הצורך.
אבל אני בראש טוב ולא אכפת לי. אני גבר ויש לנו צרכים שבנות לא תמיד מבינות אבל יודעות להעזר בהם כשאצלן מתעורר הצורך.
היופי בלצאת עם בנות לא צעירות מדי הוא שהן ראו, שמעו וחוו מספיק בשביל לא להבהל מהר מדי.
לצערי הרב לא יצא לי ללקק כפות רגליים של בנות כשהייתי בן עשרה, אבל יש לי תחושה שזה היה מתקבל בצורה הרבה יותר קשה.
אז אחרי כמה ליקוקים פושרים שלא מעוררים אצל רונה כל קונוטציה מינית אני מלביש את הנעל שלה ומלווה אותה לאוטו בלי בכלל להציע כיוון אחר להמשך הערב. נפרדים בנשיקה ואני נפנה לבחורה השניה.

רונה היתה אז בת 25. היא אהבה לדבר בטלפון אבל היה משהו שנשאר קפוא בהתנהלות שלה. אם היא חיבבה אותי אז היא לא הביעה את זה באופן שבו היא דיברה. לא חשתי בהתרככות בקולה כשהיא שוחחה עמי.
רציתי לקחת אותה לסרט. היא הציעה ביום שישי אבל זה היום שבו אני נפגש עם הבחורה הקבועה.
התחמקתי וקבענו ליום שני.
לא דיברתי איתה בכלל בסוף השבוע וכשדיברנו שוב היה משהו מרוחק אצלה. נאלצתי לשקר לה ולומר שהייתי עסוק בענייני משפחה ומשהו בי נבל כשאמרתי את המילים האלה.
אבל זה עבד והיא שבה להיות חביבה ואני הרי רק חיפשתי חיבה.
נפגשנו לסרט. החזקנו ידיים בחושך.
ואחר כך דיברנו עליו. שוב נפעמתי מהאינטילגנציה שלה, נמשכתי לזה. כשליוויתי אותה לאוטו התחיל לרדת גשם אז נכנסנו אליה למושב האחורי וארובות השמיים נפתחו סביבנו.
טפטופים חזקים סביבנו, ואנחנו מוגנים ומוסתרים תחת גג המכונית.
מעט נרגשים מהמצב ואחד מהשני התחלנו להתנשק.
והנה הקרירה הזו נפתחת בפניי. אני מתחיל לגעת בה. בהתחלה בבטן בזהירות, אבל ידיי מטפסות למעלה והיא לא מתנגדת. אני מפשיל את חולצתה, מושך אותה קצת לצד כדי להציץ על החזה שלה.
אחר-כך אני מוריד את חולצתה ומשחרר בזריזות את החזיה. שדיה הקטנים והזקורים נגלים לעיניי. אני מלקק אותם ובינתיים פותח את מכנסיה. היא לא עוצרת אותי ולא עוזרת לי. מניחה לי להוביל את האינטראקציה.
ואני רוצה לראות את הגוף שלה. אז אני מוריד את המכנסיים שלה והנה רגליה היפות והחזקות גלויות אליי.
אני מפשיל את תחתוניה, והיא שרועה על המושב האחורי נתונה לרצוני. אני מנסה להגיע מול ולהחדיר לה את איברי אבל אין שם מקום תמרון ואני נתקל במושבים הקדמיים וחושב לעצמי באופן שגוי שאני כבר מבוגר מדי לעשות את זה באוטו. לפני שאני מספיק לעשות משהו היא אומרת שהיא רוצה קונדום ואני מבין שאני לא רוצה לשכב איתה באוטו.
אז אני עוצר את זה. אנחנו מתלבשים ומסכמים שנמשיך במקום נורמלי יותר.

את הפגישה הבאה שלנו קבענו אצלי בבית. חלאס עם השטויות.
אמרתי לה בצורה ישירה שאני רוצה שהיא תבוא אליי.
לא נפגשים לבירה ולא כלום.
אז היא הגיעה.
לבושה במכנסי ב'ז צמודים ואלגנטים עם נעלי העקב הקבועות שלה ושערה המתולתל אסוף בצורה מהודקת לראשה ויוצר קוקו מוקפד.



עשיתי לה סיבוב של חצי רגע ברחבי דירת הרווקים שחלקתי עם חבר. היא התרשמה לרעה מהחבר, מהלכלוך ומהריהוט התל אביבי המהוה אבל במהרה היא נבלעה אצלי בחדר בין כה וכה.
שמתי מוסיקה נעימה ומשכתי אותה למיטה.
היא היתה לחוצה.
רונה היפה והקרירה היתה בלתי מנוסה ביחסים אינטימיים.
אחרי עשרות הבנות שעברו מתחתיי שהתייחסו למין בצורה פתוחה, גלויה ונחשקת זה היה כמעט מרענן לפגוש מישהי שמתרגשת.
היא אמרה לי שהיא בדרך כלל לא נכנסת למיטה מהר ושמה שקרה במכונית בדרך כלל לא קורה לה.
חייכתי בהבנה בלי לבקר או להסכים עם דבריה.
היא אמרה שאני גורם לה להרגיש נוח וזה בדרך כלל לא קורה, מה שאומר שלפחות חלק מכם שקוראים את זה מתנהגים כמו בתולים לחוצים כשאתם בחברת בחורה ומשדרים לה לחץ.
אבל אני כבר לא ילד ולא היה לי ספק שיהיה לי נעים איתה בקרוב ולכן יכולתי להנות מהרגע ולצפות ממנה לצפות לו בשמחה.
אז הפשטתי אותה לאט לאט כשאני מנסה להוסיף ולהשרות אווירה נעימה ולעצור מדי פעם לפטפט איתה בקלילות.
שלא תרגיש מאויימת ושלא תחשוב שהציפיות שלי ממנה השתנו. אנחנו פה להנות ושיחה אינטיליגנטית היא עדיין חלק ממרכיב ההנאה שלנו גם כשהבגדים יורדים.

הדבר הראשון שירד היו הנעליים. כפות רגליה היו עם לק שקוף ולא נראו כאילו עברו טיפול מאז הפעם האחרונה שראיתי אותן. כשתהיי שלי את תעשי פדיקורים קבועים, חשבתי. שוכח שהיא למעשה האישה האחרת.
אחר כך הורדתי את חולצתה וכשהיא עזרה לי עם שלבי ההסרה האחרונים שלה פתחתי את מכנסיה ושלפתי אותה מתוכן.
רגליים חלקות וחטובות... כמה זמן עוד יש לי עד שהרגליים הנשיות שיחלקו איתי את המיטה יהיו מכוסות בצלוליטיס? עד מתי אצליח להכניס למיטתי בנות צעירות, מושכות ומטופחות כמו רונה והאם לאישה האחרונה שלבסוף אחלוק איתה את חיי יהיו רגליים יפות כאלה?
בזמן שהמחשבות האלה עברו בראשי ליקקתי את רגליה כאילו הייתי בן 65 שחזר בזמן לימיו כפרחח צעיר.
הורדתי את חולצתי וחשפתי גוף שידע ימים מחוטבים יותר. אבל לרונה זה לא היה אכפת. שחררתי את חזייתה וינקתי משדיה הזקורים. לא יכולתי להרגע מגופה החטוב והשזוף. העברתי את לשוני על בטנה וחרטתי את הרגע בזכרוני. הלוואי שיכולתי לומר שהזיכרון נשאר חי ומספק כפי שהוא היה בזמן אמת.
רונה רק הגיבה למגעי אבל נראתה קצת אבודה.
הורדתי את תחתוניה והנה שוב היא שוכבת מולי, בחדרי, על מיטתי, ערומה לגמרי.
איבר המין שלה היה נקי משיערות ובגוונים כהים כשל גופה. העברתי עליו את ידי וראיתי שהוא יבש כמו כד חרס במדבר יהודה.
הפשטתי והתקרבתי לפניה. התנשקנו בלהט וחשתי בהתרגשות שלה.
לא שכחתי מאין באתי. העובדה שיפהפיה כזו מתנשקת איתי ומתרגשת ממני לא חלפה מעל ראשי.
תפסתי את סנטרה ביד חזקה והצמדתי את שפתיי לינוק את שפתיה של היפהפיה הזו שמתמסרת לי והודיתי למזלי הטוב שהגעתי לסיטואציה הזו.

אחר כך הוצאתי קונדום מהמגירה והנחתי לידינו. חזרתי לנשק אותה ואז ניתקתי משפתיה וירדתי במורד צווארה, מתעכב על העור הרענן והחלק ונוגס בו. משם המשכתי אל החזה שלה ובמורד בטנה אל בין ירכיה.




איבר המין הנשי הוא כמו מנוע. תמיד מפיק חום ומדיף ריחות.
הפעם הראשונה שנחשפתי לעובדה שלאיבר מין נשי יש גם ריח וזה לא רק אלמנט ויזואלי היתה הרפתקה בפני עצמה בעולמם של המבוגרים.
קשה לומר שהריח הוא ריח טוב במיוחד. זה ריח של גוף, וגוף צריך תחזוקה שוטפת ונקיונות. למעשה, אם לא תאלף את חוש הריח להיות מעט סלקטיבי או לחילופין לא תצפה לריחות של שושנים צחורות אתה עשוי להתאכזב.
הקונוטציה המינית היא זו שהופכת את הריח למזוהה עם מין ובכך למשהו חיובי.
לכל בחורה יש שם ריח משלה שמתערבב עם הניחוחות מעור גופה ומתכשירי ההגיינה שלה. ולרונה היה שילוב נהדר של כל אלה.
היא נרתעה מהרעיון שארד לה אבל שכנוע מהיר הדף את מחאותיה ובמהרה שמעתי את אנחותיה המאופקות.
צללתי אל בין שפתיה התחתונות וליקקתי את דגדגנה כשאני נעזר בידיי כדי לחשוף אותו ללשוני. ליקקתי אותו באופן ישיר ואז הנחתי למעטה העור לכסות אותו כדי לתת לה גירוי עקיף וליצור ירידה מסויימת במפלס התשוקה על מנת שהגירוי לא יתעמם.
השתמשתי בשפתיי ובכל לסתותיי וחפרתי בין רגליה.
עיניי היו עצומות בתחילה אבל כשפתחתי אותן ראיתי את רגליה החטובות בצידי מרחב ראייתי, את בטנה הרזה ומשובצת הריבועים שמשתרעת עד לשדיה הזקורים. מעברם כתפיה היו מאומצות שכן היא נשענה על מרפקיה ופניה היו מעוותות בכאבי הנאה שסחטו אנחות קלות מבין זוג שפתיה המעוצבות שנפערו קלות מעל עיניה החומות הנעוצות בי תחת גבות מכווצות.
עוד כמה דקות של ליקוקים כאלה והיא היתה רטובה לחלוטין.
עמד לי. הייתי לא יותר מאשר גבר הומו-סאפיינס שמעוניין לשגל את הנקבה שלמולו.
אבל אז הנחתי בזריזות את הקונדום על איברי וחזרתי להיות אדם מודרני.
זקפתי התעממה מעט כשמעטה הניילון סגר על איברי מכל הצדדים ולפיכך התכופפתי שוב לטעום מאיברה החם עד ששוב אדי התשוקה עלו באפי והחזירו אותי למצב "אדם קדמון".
כשאיברי זקור התקרבתי אליה. היא מלמלה שאזהר אבל היא לא היתה הראשונה שאמרה את זה.
הכנסתי את איברי לזה שלה ונתקלתי במחסום.
שיניתי תנוחה וניסיתי שוב. הנה הוא מחליק פנימה ואז נעצר.
שוב שיניתי תנוחה ושוב ניסיתי. וידאתי במבט ואכן הכל היה במקום הנכון אבל הוא לא חודר.
עוד כמה נסיונות כאלה ללא הצלחה והנה זקפתי מתחילה להחלש.
מה לעזאזל קורה פה?
היא נסגרה בפניי.

הפעם לא היתה דרך להחליק את זה, תרתי משמע.
שאלתי אותה אם היא לחוצה ואם היא רוצה שנעשה את זה. זה משהו שאני לא שואל אף פעם. אבל אני גם אף פעם לא נתקל במצב שבחורה ערומה ורטובה נסגרת ככה בפניי.
היא לא ממש הבינה מה אני רוצה ואמרה שכן.
אבל הגוף שלה אמר אחרת.
בשלב הזה זקפתי כבר נמוגה וזה היה לי עצוב לראות את הגנרל הקטן ספון בתוך הקונדום מבלי שסיים למלא את תפקידו.
ניסיתי להחיות אותו אבל משהו באווירה כבר נהרס.
לקחנו הפסקה.
שכבתי לידה עם הקונדום מולבש עליי ופטפטנו עד שהלחץ ירד מעט משנינו. או כך חשבתי.
התחלתי שוב לגעת בה ומאחר ולא הגענו לפורקן לפני כן הצלחנו לחזור במהרה לאותה נקודה של להט. ושוב אני מנסה לחדור אליה, הפעם עם קונדום שחומרי הסיכה שעליו כבר נמרחו על המזרון ושוב איני מצליח.
הורדתי את הקונדום.
החלפנו תנוחה ונשכבתי מתחתיה. היא מחתה על העדר הקונדום אבל שכנעתי אותה שלפחות נתחיל בלעדיו.
אני יודע שזה דבר נורא להגיד אבל רבאק, רציתי לזיין ונתקלתי פה בסיטואציה בלתי ממופה מבחינתי.
היא לא התנגדה. גם היא רצתה לשכב איתי בסופו של דבר.

אז כעת שכבתי מתחתיה ולעסתי את שדיה בזמן שעם יד אחת אני מחזיק את איברי ומשפשף אותו לאט לאט באיזור הרטוב שלה שמעליו. לאט לאט הוא החל להגיב לרטיבות הזו ולהתקשח.
התחלתי לכוון אותה לרדת אליו והיא ניסתה להתנגד. לא נלחמתי בה בכוח אלא בתשוקה ולבסוף היא נכנעה והורידה את איבר המין שלה על שלי. הוא לא נכנס חלק אבל לבסוף החדירה היתה מלאה.

יש בנות שהרטיבות שלהן טוטאלית והסקס איתן מיידי ולוהט.
החדירה מהירה וחלקה כמו בסרטי פורנו, ותוך שניות מרגע שהתפשטתם יתחיל זיון לוהט.
יש כאלה שיותר מכווצות וקשה לחדור אליהן וגם כשחדרת אתה צריך להיות עדין וזהיר עד שהסיכוך הפנימי יתחיל לפעול.

רונה, היתה מהסוג השני.
אבל עכשיו, כשהיא היתה מעליי וגופה הקליל החל להתרומם ולנחות בעדינות כשזקפתי הקשיחה טמונה בגופה הדקיק התחושה היתה שמימית.
חשתי את גופה החיוני נע מעליי ואת לפיתתו החזקה של איבר מינה את שלי. החיכוך היה חזק מאוד והותיר אותי חסר אונים תחתיה. נענו ברכות ביחד, מתפתלים לנוכח המגע המענג בינינו.
פניה התעוותו ולרגע מעורפל אחד לא הייתי משוכנע שהיא נהנית ולא סובלת. אבל היא לא נרתעה ממני.

בנקודת הזמן ההיא יכולתי לצאת מהסיטואציה ולהנות מפירות עמלי.
המעגל נסגר - החל מצפיה בתמונות שלה בפייסבוק,  שם בדיוק באותו חדר בו היא כעת נאנקת מעליי, דרך שיחות טלפון ודייטים  ועד למטרה העיקרית - מימוש שלה, בשר ודם אצלי בחדר, כשאיבר המין שלה מחליק על שלי.

הלחץ שלה היה גדול וסחרר אותי מעונג. היא היתה צרה במיוחד עבורי והתחושה היתה ממש כאילו היא מנסה לסחוט את האיבר שלי מהנוזלים שבו.
היא התעייפה מהתנוחה הזו כעבור דקות אחדות. קראתי את זה אז הפכתי אותה על גבה.
מיהרתי לחדור אליה שוב, לפני שהיא שוב תיסגר בפניי ואז לקחתי את כפות רגליה הקטנות וליקקתי אותן תוך שאני חודר אליה. זה עזר לי לבסס שוב זיקפה חזקה במיוחד ואז כשחשתי את האיבר מתקשח ושולח אותי לזרועות יצריי הקדמונים הנחתי עליה את משקלי וזיינתי אותה חזק חזק כששוב אנחותיה נשמעות כמפלרטטות על הגבול שבין הנאה לסבל.
כשגמרתי בפראות הוצאתי את איברי הפועם ורוקנתי את תוכנו על גופה הגמיש והשזוף לפני שהתמוטטתי על המיטה.
הפעם זו היתה עבודה קשה.

שכבנו עוד פעמיים במהלך אותו הערב כפי שאני נוהג לעשות עם בנות זוג חדשות. העניין המיני שב ומתחדש כעבור דקות אחדות וללא מילים אני נוהג לכוון אותה אליי ולהיכנס אליה שוב לעוד ריקוד אירוטי בין הסדינים.

כשהערב הזה נגמר הייתי שפוך לחלוטין. רונה לא רצתה להישאר לישון.
ליוויתי אותה לאוטו וכשחזרתי לחדרי שאלתי את עצמי לאן זה ילך מכאן.







הפגישה הבאה שלנו היתה לארוחת בוקר באמצע השבוע. אני הייתי מובטל והיא היתה סטודנטית אז זה הסתדר מצויין.
סיפרתי לה הרבה דברים שקורים לי שלא יכולתי לספר לבחורה הקבועה שלי.
רונה היתה אשת שיחה מעולה וידעה להקשיב מצויין. התחלתי לחוש מועקה לנוכח המעמד שלה בחיי.

סופי השבוע עדיין הוקדשו לבחורה הקבועה ורונה התחילה לתהות מדוע. ידעתי שהיא תתחיל להתרחק ושאיני יכול לשחק על שתי החתונות הספציפיות האלה לאורך זמן.

באחת הפעמים שהיא היתה במיטתי היא היתה במחזור. אז ליקקתי את כפות רגליה את שדיה ואת הטוסיק הנהדר שלה שהיה אמנם מכוסה בחלקו בתחתונים נשיים אבל עורר אותי במיוחד.
בשלב כלשהו חשתי את הזיקפה מאיימת להפוך לכאב ביצים אימתני אז אמרתי לה ברוח השיח האקדמי-אינטילגנטי שהיינו מנהלים ש"אני זקוק לפורקן". היא שאלה איך אפשר לעשות את ובתגובה הוצאתי את איברי והתחלתי לשפשף אותו מולה.
ליקקתי את כפות רגליה ומעכתי את שדיה בזמן שאוננתי מולה והיא המתינה שאשתחרר מיצריי ואחזור לנהל איתה שיחה של משכילים.

רונה היתה חצי מרוקאית וחצי טוניסאית. היא היתה משכילה ואצילית והיו לה שאיפות בחיים שהקשר איתי לא קידם.
אז אחרי שהיא אמרה לי כמה פעמים שהיא מרגישה שאני לא באמת איתה ולא נותן לה את מה שהיא צריכה, היא התקשרה אליי ונפרדה ממני.

ידעתי שזה מתקרב. יצאנו לפני כן לעוד דייט אחד שנגמר ללא שהצעתי לה לבוא אליי כלל. היא היתה מרוחקת ונראה ששנינו לא ידענו איך לגשר על הפער בינינו.
אולי הייתי צריך להיפרד מהקבועה ולעבור לרונה כפי שבפרידתי מהילית ועברתי לקבועה?
אולי.
אבל היה משהו נוח בקשר שלי עם הקבועה ולא רציתי לזעזע את עולמי שוב כפי שהפרידה מהילית עוד רודפת אותי עד רגע זה בחלומותיי.
בסופו של דבר הקרירות המובנית של רונה הרתיעה אותי.
בחורה היא לא רק זוג כפות רגליים, שדיים, שיער, אופי או חוש הומור. היא שילוב של כולן ובחשבון אחרון אתה רוצה להיות עם זו שמנצחת במרבית הקריטריונים.
ואני לא בטוח מי זו היתה.

רונה ואני נפרדנו יפה. לא הייתי ישר איתה לאורך כל הדרך ולא יכולתי גם להסתיר את זה מפניה.

כשהיא יצאה מעולמי נותרתי עם חור גדול. היא הענישה אותי ולקחה מחיי את האישיות שלה, וגם שנים לאחר מכן אני יודע שבחורה כזו לצדי היתה עשויה לדחוף אותי להגיע לגדולות.

לאחרונה היא קיבלה הצעת נישואין. היא הסכימה. מישהו אחר יהנה מגופה, מחוכמתה, מיכולת ההקשבה שלה, מהתחושה הנכונה כל כך שהיא ידעה לייצר. מישהו אחר ימצא את הדרך להפשיר אותה.


כשהחור הזה נפער בי הבנתי, ולא בפעם הראשונה שאני משחק עם הלב שלי משחק מסוכן.
להיות גבר סטרייט זה לא רק לרצות לשכב עם נשים מושכות.
אחת לכמה זמן עשויה להגיע מישהי כזו שבעודך מהופנט מגופה האגדי מסוגלת לכשף אותך בנוכחותה ולגרום לך להתאהב.

בעודי מחפש לי הרפתקאות מיניות אני נופל לעיתים בפח של הפרדיגמות המקובלות בחברה ושוכח שלגברים יש רגשות. רגשות חזקים. למעשה, הסיבה שגברים מצטיירים כבלתי רגישים היא שהם מסוגלים להגיע לעומק רגשות הרבה יותר משמעותי מנשים. על מנת למנוע ממצב כזה להרוס להם את החיים גברים עוטים על עצמם מסיכה של חוסר רגישות ומספרים לעצמם ולחברה שזה אופיים האמיתי.
להיות גבר סטרייט זה לא רק לרצות לשכב עם נשים מושכות.
להיות גבר סטרייט זה להיות מסוגל להתאהב בנשים או לחילופין, להיות בלתי מסוגל להימנע מכך.

מכל הבנות שאיתן היו לי קשרים קצרצרים, מיניים יותר או פחות יש רק אחת שהצליחה לחדור ככה פנימה ובאמת לגרום לי להצטער שאינה עוד חלק מחיי.

 ***

סוף הסיפור הוא לפני חודש. הלכתי ברחוב בתל אביב ולפתע היא צעדה מולי עם בן הזוג שלה. היא עברה מולי, תקעה בי מבט קצר, לא זיהתה והמשיכה לצעוד ולדבר עם הבחור שלצידה.
אני עצרתי מיד כשעברו אותי בהמשך הדרך, בלב דופק ופניתי חזרה להביט עליה מתרחקת, שמחה ומאושרת עם הגבר שלצידה.
חיכיתי וחיכיתי
אבל היא לא הסתובבה אפילו פעם אחת להסתכל לאחור.


7 תגובות:

  1. וואו!!! נהדר. כתוב מעולה מעניין ואפילו תובנותי.. כן כן.. אני קורא אותך קבוע, מאווד מקווה שכמוני עוד הרבה. אם בא לך לראות קצת תמונות של כפות הרגליים של אשתי,שהרי בזה עסקינן אתה מוזמן לכתוב אלי:
    kafkafeet@walla.co.il

    השבמחק
  2. מה שמפתיע זה שאת רונה בניגוד לשאר הבנות שמתועדות בבלוג לא צילמת בסתר, לא תיעדת בכלל את כפות רגליה.
    יש סיבה?

    השבמחק
    תשובות
    1. הסיבה היא שכפות רגליה לא גירו אותי באופן מיוחד אז לא חיפשתי את ההזדמנות לצלם אותן.

      מחק
  3. היה פה מקום לשתי פוסטים,
    אחד לאנה ואחד לרונה.
    אבל כמו שאמרו, כרגיל, מדהים. והפעם גם ממש עמוק.
    למרות שלא הכי הצלחתי להבין אותך, רונה נשמעת כמו בחורה קרה,
    שגם הסקס איתה לא משהו כי היא צרה ולא מספיק רטובה.
    אבל אולי לראשונה נתקלת בבחורה עם רמת אינטילגנציה שהצליחה להפתיע אפילו אותך

    השבמחק
    תשובות
    1. רונה היא אדם מאוד מיוחד ושונה מאלה שהכרתי. אם הנסיבות היו מאפשרות לי להחזיק איתה קשר לאורך זמן אז אחד מהשניים היה קורה: הסקס היה משתפר והטבעת על אצבעה היתה שלי, או שהסקס היה דועך והיינו מגיעים כמעט לאותה נקודה של היום.

      מחק
  4. אנה היא הגרסה הנשית של עוצלי גוצלי.עזוב אותך גיסנו.היא ניראת כמו אחת שעובדת במחלקת המעדנייה בסופר-דופר."כמה דג מלוח בשבילך"?
    ורונה באמת אינטיליגנטית ונאה אך עניין היובש בבושת קצת מדאיג..
    טוב שלא יצאה בקמפיין "ישראל מתייבשת" עם קלוז אפ ללמטה..

    השבמחק