יום חמישי, 2 באוקטובר 2014

כפות רגליים של בנות בתאילנד

תאילנד. 
ארץ השמש הנצחית.
בירתן הבלתי מעורערת של כפות הרגליים ואתר חובה לכל פטישיסט כפות רגליים.

בכל האיים וחופי הדרום תוכלו למצוא בנות יחפות מכל הסוגים והצבעים. 
שחומות, שחורות, לבנות, ברונטיות, אסייתיות, בלונדיניות. כולן כולן הגיעו לתאילנד והשאירו את הגרביים עמוק בתיק.
הן מסתובבות יחפות (אפילו בלי כפכפים ברוב המקרים) בכל רחבי האיים. בדוכני הקניות, בחופים, במסיבות, על הסירות והמעבורות. לכל מקום שאליו תפנה תמצא בחורה צעירה לוהטת, לרוב בחבורה של ארבע או חמש כמוה, מתהלכת יחפה עם עיניים סקרניות וטובות.

הביקור שלי בתאילנד לא אפשר לי לנסות ולחקור כפות רגליים זרות, אבל כמות השבדיות שהתהלכו שם העבירה אותי על דעתי.
שיער זהוב מהשורש. עור לבן, שזוף וצרוב מהשמש וכפות רגליים שמגיעות מארץ קרה ורעה ושמחות להיחשף.
כולן רגועות, יפות, צעירות ומגרות וכפות הרגליים מגיעות במבחר אין סופי. 
כל בחורה שתפגוש מיד תדע איך כפות הרגליים שלה נראות. סיפוק מיידי.
בכל מקום תמצא פינת מסאז'ים עם תאילנדיות יחפות שמעסות כפות רגליים של תיירות יחפות עוד יותר.
כפות רגליים נשיות בכל מקום.
גן עדן.

התאילנדיות ניחנות ברובן בכפות רגליים לא יפות.
כפות רגליים בתאילנד, אותה מדינה שהספורט הלאומי שלה (מיד לאחר אגרוף תאילנדי) עשוי להיות פוט מסאג', הן איבר בזוי. אין עלבון גדול יותר לתאילנדי מאשר להרים כף רגל ולהציג אותה בפניו. תארו לכם את האירוניה.
אולי זו הסיבה שבכל מקום שהייתי בו בתאילנד שמתי לב שהתאילנדיות לא מטפחות את כפות רגליהן.
מעט מאוד לק והזנחה באופן כללי.
גם בנות תאילנדיות עירוניות שמתלבשות בתחכום בהתאם לצו האופנה האחרון חוטאות בכפות רגליים מוזנחות, עם עור יבש, יבלות בולטות באצבעות, ללא לק או יותר גרוע - עם שאריות לק מתקלף מלפני חצי שנה ולפעמים כל הדברים האלה יחד.
באופן אישי לא אהבתי את המבנה הכללי של כפות רגליהן. אפשר למצוא מכנה משותף מסויים במבנה של כפות הרגליים של רוב התאילנדיות. כפי שניתן למצוא כזה בהרבה לאומים אחרים.

היה לי לא פשוט לצלם כפות רגליים בטיול הזה מאחר וכמעט לא הייתי לבד לרגע. אבל בכל זאת הצלחתי להגניב תמונות של בנות העולם שהגיעו לתאילנד כדי לחשוף כפות רגליים.

הנה כמה תמונות של בחורה ברזילאית שישבה בבית קפה בצ'אנג מאי:










שתי תמונות זריזות של ישראלית שהספקתי לצלם בבזאר הלילה בצ'אנג מיי:


עוד כמה תמונות של ישראליות במרכז למטייל בצ'אנג מיי. כל ערב נכנסות לשם מלא ישראליות צעירות וחשופות כפות רגליים. הן עסוקות בלתכנן את המשך הטיול שלהן ואף אחת לא שמה לב אם מצלמים את כפות רגליה:




הנה תמונה של מוכרת בבזאר לילה. בחורה צעירה.

הנה עוד שתי תמונות של בחורה ישראלית שראיתי בבזאר לילה. עברתי שם בין מאות ואלפי האנשים וקלטתי את כפות הרגליים המושלמות שלה בין ההמון. הבחורה עצמה לא יפה ולא רזה אבל אם הייתי שם לבד בטוח הייתי מתחיל איתה.
איכשהו הצלחתי להגיע למצב שאני מצלם את הכפות שלה. לצערי, יצא מטושטש.


את הבחורה הבאה ראיתי יושבת במסעדת "סבבה" שמול ה"מרכז למטייל" בצ'אנג מיי. לא יכולתי להתעמק אבל קלטתי מיד שמדובר בכוסית עם כפות רגליים יפות וברורות כמו שאני אוהב, עם ציפורניים גדולות ואצבעות ארוכות. ידעתי שהיא תגיע לבזאר הלילה שנמצא שם לא רחוק ואכן כך היה.
לצערי, היא היתה בין הראשונות בתאילנד שצילמתי את כפות רגליה. ואף על פי שניסיתי להתרכז התמונה יצאה מטושטשת.
הרבה מהתמונות יצאו מטושטשות ולכן לא העלתי אותן. את הכפות של זאת רציתי להעלות בכל זאת.


הנה עוד שתי תמונות רנדומליות שצילמתי שם בבזאר:



התמונות הבאות שייכות לבחורה לבנבנה עם כפות רגליים מדהימות ולק ורוד. חלפנו על פניה וכמעט חטפתי התקף לב.
הבזאר מלא בכפות רגליים מכל הסוגים. ישנן הרבה תאילנדיות עם כפות רגליים חשופות ומכוערות. חלקן זקנות ורובן המוחלט בלתי מטופחות. כפות הרגליים המעניינות שייכות לתיירות, והסתבר לי להפתעתי שלישראליות יש כפות רגליים ממש מושכות יחסית לבנות הניכר שראיתי שם.
אז גם כפות הרגליים האלה היו שייכות לישראלית. היא עמדה שם עם החברות שלה ודיברה איתן על הקניות שלהן. לשתי החברות שלה היו כפות רגליים מכוערות. אני זוכר שעברה בראשי מחשבה על כך שזה מוזר שהיא מדברת אליהן בגובה העיניים ואולי אפילו קלטתי ניצוץ של נחיתות קלה אל מול אחת מהאחרות שהיתה טיפה יותר רזה ממנה. מבחינתי, שתי האחרות צריכות לסגוד לה ולקנא בה. עשיתי מאמץ עילאי להסיח את הדעת של בת הזוג שלי בזמן שאני מצלם את כפות הרגליים שלה באפליקציית המצלמה הנסתרת. התוצאה ממש עלובה. צר לי.



הנה כפות רגליים של בחורה אסייתית כלשהי שראיתי בבופה ארוחת הבוקר במלון בצ'אנג מיי.




ואלו כפות הרגליים של בחורה סינית שראיתי בחנות להשכרת אופנועים בצפון תאילנד.





והנה כמה תמונות של תאילנדית שצילמתי בחנות להשכרת אופנועים. היא היתה רחוקה ממני וקשה לומר שכפות הרגליים שלה היו מדהימות, כפי שכפות רגליים של תאילנדיות אינן כאלה בדרך כלל. אבל היא היתה לוהטת באופן כללי ולא היה לי משהו יותר טוב לעשות מאשר לצלם.










אלו כפות הרגליים של פריקית תאילנדית שראיתי:




אלו כפות רגליים של בחורה אירופאית באחד הviewpoints בעיירה פאי:
 ראיתי את הכפות האלה מרחוק עם המכנס הקצר. הייתי חייב למצוא סיבה להגיע לסביבה שלה ולפשפש בטלפון. מזל שלא היא ולא הבחור שהיו איתה התייחסו אליי. עכשיו אתם יכולים לראות את כפות הרגליים.

והנה כפות רגליים של בחורה שחומה ואנגליה. הרבצתי לה בוק כי זה ממש חירמן אותי איך שהיא התהלכה שם יחפה.














וזו תמונה מבופה ארוחת בוקר בבית המלון בפוקט:

והנה כמה תמונות שצילמתי על המעבורת לקופיפי. לא מצאנו מקום לשבת למטה ואז הסתבר שזה היה הימור טוב. על הסיפון השתרעו שבדיות שפרסו לונגים להשתזף.




































באותה מעבורת היתה בחורה ישראלית עם חבר שלה, מצויידת בכפות רגליים מטורפות. שניהם בהו בי, כנראה מנסים להבין אם אני דובר את שפתם כך שלא יכולתי לשלוף את המכשיר ובנונשלנטיות לצלם את כפותיה כפי שרציתי. מה שכן, כאשר ירדתי קומה אחת במעבורת ראיתי שאני מסוגל לקלוט את הכפות שלה מלמטה.
לא יודע איך, אבל הרמתי את המכשיר שם וצילמתי אותה עם מלא אנשים מסביב. לא נראה שמישהו קלט בכלל מה אני עושה.
הנה התמונה, היא ממש לא מספרת את הסיפור של כף הרגל הזו.


כאשר הגענו לקופיפי התחרפנתי כבר לגמרי. עזבתי את ישראל באמצע חורף סגרירי נטול כפות רגליים והנה אני על אי שאי אפשר אפילו להכניס אליו מכוניות ומפוצץ בבנות צעירות ויחפות. הצלחתי לצלם, אבל זה ממש מעט לעומת כמות הכפות היפות שראיתי.

אלה כפות רגליים של בחורה ישראלית שגרה באותו מלון כמוני.



 

ואלה כפות הרגליים של בחורה שבדית שצילמתי על הרציף בקופיפי. היא עמדה לעלות על ספינה "ארוכת זנב" ולצאת לשיט. אנחנו עמדנו בקרבת מקום כי היינו באמצע משא ומתן על שיט פרטי שרצינו לקחת לאחד החופים הפחות מתויירים באי.
משום מה, מקרוב כפות הרגליים שלה נראות כמו של אישה זקנה. צילמתי את הגוף בעיקר כדי להיזכר איך היא נראית.
לפעמים כפות רגליים יכולות פשוט לאכזב.




ולבסוף, בחורה שממש חירמנה לי את הצורה. היא היתה במלון שלי, יחד עם חבר שלה. הם דיברו אנגלית אז הם אוסטרלים או בריטים או אמריקאים.


היה לה חזה ממש קטן והיתה לה פציעה כלשהי ברגל והיא לא יכלה לדרוך עליה ביומיים הראשונים שראיתי אותה.
אבל זה לא מעניין. היה לה פשוט תחת קטן ומדהים שהייתי מת ללקק אותו ולפעור אותו עם הזין שלי.
























זהו להפעם.
נמשיך בחלק השני.

תגובה 1:

  1. יפה יפה..תאילנד=הסדום ועמורה של כפות הרגליים..מגניב להיות שם רק שלנסוע למקום כזה עם בתזוג-לא להיט.
    שוב תודה על הבלוג.ואגב,לשוודית יש אחלה כפות רגליים.
    ומבוגרות באופן כללי מגרות בטירוף ויודעות להעריך ליקוק טוב מהו.

    השבמחק