יום רביעי, 5 באוקטובר 2011

שנה טובה וגמר חתימה טובה

חובבי כפות רגליים, תוהים וטועים-בדרכם יקרים,
זה הזמן לאחל לעצמנו דברים לשנה הקרובה.
לאורך השנים, לצד תקוות כמו הצלחה בלימודים, הצלחה פיננסית או אהבה תמיד ידעתי להצביע על מה שבאמת מניע אותי - האהבה הבלתי מתפשרת לכפות רגליים נשיות יפות.
יש כאלה שיראו את זה כסטיה קשה. אפילו אותם אני יכול להבין. כי כשאני נתקל בכף רגל שלא מושכת אותי או אפילו דוחה אותי, אז עצם המחשבה של לגעת בה (והמחשבה מגיעה.. תמיד היא מגיעה) או ללקק, עשויה ממש לגרום לי סלידה מהבחורה.
אני בכל אופן חושב שהתכונה הזו היא ברכה.
אדם שיש לו פטיש לכפות רגליים של נשים מסוגל להעניק לבחורה הרבה יותר מגבר פשוט. בנוסף לדברים הרגילים שגבר מסוגל להעניק לאישה, הרי שהפטישיסט מסוגל להתגרות ממנה בדרכים נוספות ולענג אותה בדרכים נוספות.
כפות הרגליים, שלרוב הציבור הינן מטרד מלוכלך ומיותר, הן בבחינת גירוי מוסף לפטישיסט. כאשר אדם פשוט רואה בחורה עירומה ומתגרה מעכוזה או משדיה, אולי אפילו מבטנה ומרגליה - לי יש בנוסף לכל אלה הצגה נוספת - כפות הרגליים.
רק מי שבאמת מעריץ כפות רגליים יודע לעשות מסאג' מפנק באמת. רק הנסיון הנצבר מעשרות שעות של מסאג' מלא תאווה אל מול עיניה המשתאות של העלמה התורנית השוכבת לה ותענוג מלא רגשות אשם שפוך על פניה, יכול להבטיח שהיא לא תמשוך את רגלה עד שתסיים לעשות בה כרצונך.
ורק מי שבאמת מעריץ כפות רגליים, ידע להכניס את כף הרגל לפה בתאווה הנדרשת על מנת לעורר מינית כל בחורה עוד לפני שהורדת לה חצי שרוול.

יש סיבה שסרטוני פורנו של פטיש כפות רגליים מצליחים כל-כך ברשת. הם פשוט אותנטיים: בחור פוגש בחורה, בחור מציע לה מסאג'. בחור מלקק לה את האצבעות. בחור ובחורה עושים סקס - מעבר טבעי. אבל סקירה על כך כבר אתן בהמשך.

לפני מספר ימים חזרתי מדייט מוצלח שהסתיים בליקוק אצבעות בפארק בשעות הערב. ארחיב עליו בפעם הבאה.
עד אז,
שתהיה לכולנו שנה טובה, צום קל, וגמר חתימה טובה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה