יום חמישי, 15 בספטמבר 2011

אז מה זה פטיש כפות רגליים בכלל?

אני מניח שכל נסיון לתאר חיים בצל תופעה כמו פטיש כפות רגליים מחייב איזה מעבר דרך הגדרות סמי-אקדמאיות בנושא.
אז לטובת מי שלא מכיר בואו נסביר במה מדובר.


פֶטיש  - מגיע מהמילה פטישיזם והיא הנטייה לייחוס תכונות מדומות לעצמים במציאות. עצם המהווה מושא לפטישיזם מכונה פֶ'טיש. להמשך התעמקות - וויקיפדיה.


כפות רגליים - אין באמת צורך להציג אותן. לכולנו יש זוג כזה. אבל אם אתם בכל זאת רוצים להתעמק - כפות רגליים.

וביחד:
פֶטיש כפות רגליים*- 
פטיש רגליים הוא הפטיש הנפוץ ביותר מבין כל סוגי הפטיש.
אדם עם פטיש רגליים מגיע לעוררות מינית בהחדרת אקטיבית או פסיבית של אובייקט כף הרגל לחלק בלתי נפרד מיחסי המן שלו. 
בניגוד לאדם ללא פטיש רגליים, הפטישיסט חייב כמעט תמיד את מושא הערצתו,כפות הרגליים, כדי להגיע לעוררות מלאה ולסיפוק מיני מלא. (זאת למרות שהוא יכול להגיע לכדי שפיכה גם בלעדיהם)

בין הפעולות שמעוררות פוט פטישיסט (אלה משתנים בין פטישיסט לפטישיסט):
ליקוק כפות הרגליים, מציצת הבהונות, צביעת הבהונות, אוננות בעזרת כפות הרגליים (FootJob),
הרחה של כפות הרגליים, דריכה ורמיסה תחת כפות הרגליים, דיגדוג כפות הרגליים, כפות רגליים מלוכלכות ועוד.

הוריאציות הרבות של פטיש רגליים
אף פטיש רגליים לא זהה לזה של אחר, לפי העקרון המנחה שאין מיניות זהה בין שני בני אדם.
יש הבדל גם בתפקיד המנטלי שמשחק אובייקט כפות הרגליים אצל פטישיסט וגם באקט עצמו.
פטישיסט יכול לראות בהתעסקות בכפות הרגליים סמל להשפלה, לכניעה, (כאלה יכולים לראות גם במגף או נעל כחופפים) ויש שיסגדו את כף הרגל מתוך הערצה ליופי החבוי בה למראית עינו.
לדוגמא: יש פטישיסטים שמגיעים למצב של עוררות מינית כשאישה דורכת ורומסת יצורים חיים קטנים.

 קיים גם שוני בעוררות המינית באיזורים השונים של כף הרגל; נכון להיום ידועה חלוקה לשניים: האיזור הקדמי-העליון (הבהונות) והאיזור התחתון (הסולייה).
שוני נוסף קיים בהעדפה בגודל, הצורה, הריח, הגוון וכ"ו.

סיבות להיווצרות פטיש רגליים
קיימת השערה שאחת הסיבות למשיכה לכפות רגליים הם בלוטות הזיעה הנמצאות שם המפרישות את אותם חומרים כמו איברי המין, שלהם תפקיד מרכזי במשיכה בין רוב היונקים - גם בני אדם.
בין ההשערות הנזכרות שנכללות בפטישיזם: ההתנייה הקלאסית; האובייקט, במקרה שלנו כפות הרגליים, נקשר עם משהו שיותר מאוחר מקבל עבור הפטישיסט משמעות מינית.
יש הסוברים שמקרה מסויים בילדות יכול לקשר כפות רגליים למשהו המסמל נשיות, כמו שדיים, ויש הסוברים הפוך - שכפות הרגליים מסמלות גבריות ומזכירות את איבר המין הזכרי.
עמדה אחרת גורסת שהחזרה על פעולות שבהם יש צורך להשתמש בכפות הרגליים מרגיעה ומפצה על מאורע 
טראומטי בילדות בו היו מעורבים כפות הרגליים.

נכון להיום אין ממצאים אמפירים שמסבירים את מקור הפטישיזם ובכללו גם את פטיש הרגליים.
ברוב המקרים פטיש מסוג זה אינו מסוכן ואינו הופך מסוכן כל עוד הוא לא פוגע באף אחד בסביבת הפטישיסט.
בנוסף מימוש האקט המונחה על ידיו מסב הנאה לפטישיסט וברוב המקרים גם לשותפתו או שותפו כל עוד הוא נעשה בהסכמה.

זה ככה בגדול. בהמשך נדבר על מה זה אומר בתכל'ס.
*נלקח מהאתר המצויין - http://www.footfetish.co.il/

4 תגובות:

  1. ואוא אחי עשיתה אותי מאושר אני אחד מהם תודה על הסבר...!

    השבמחק
  2. ממש במקרה נתקלתי בבלוג הזה ואיזו אנחת רווחה הסבת לי אחי!
    מגיל צעיר אנע מסתקרן ונמשך לכפות רגליים גבריות ומפנטז עליהן במודע ולא במודע.
    תמיד הקיץ על כפכפיו וסנדליו הסב לי הנאב מרובה אך גם סבל על האיפוק וחוסר מימוש מושא תשוקתי ....
    כיף לדעת שאני לא לבד ובנוסף לשמוע על חוויית ותובנות מצד מישהו כזה...
    בנוסף אשמח מאוד לדבר איתך על מה עושים ואיך עושים כי אין לי שמץ איך לממש זאת...
    (ולא,אוננות לא ממצה את זה חחח)

    השבמחק
  3. אני חרמן מת על כפות רגליים זה עושה לי את זה אני כל היום מאוננות על כפות רגליים

    השבמחק
  4. שלום לכם,
    גם אני נתקלתי במיקרה בבלוג זה וגם לי רווח שאני לא לבד בפטיש זה , מתברר שמאז מעולם כפות רגליים יפות של גברים ונשים הסבו לי הנאה ומשיכה עצומה , בעיקר כפות רגליים גבריות יפות מטופחות יוצרות משיכה מהירה לאדם המחובר אליהם אף שאינו יפה ...מוזר הזוי ..אך בהחלט כן .
    כדומיני אני נהנה מאוד בסקס עם גבר בעל כפות רגליים יפות בעיקר כאשר הם מונחות על החזה מתחככות עם הפיטמות שלי ומשם ללשון ואיתו הליקוק והמציצה של האצבעות.

    השבמחק