יום רביעי, 14 בספטמבר 2011

למה אנחנו פה?

למה אנחנו פה?
זו באמת אחת השאלות הקשות. ונשתדל לענות עליה לאורך הזמן.
בשלב הראשון בכל אופן, אנסה להסביר למה אנחנו פה, ממש פה. בבלוג.

אני פה בשביל לתאר את חיי בצל סוד כמוס ונפלא (לעיתים) שאני נושא עמי.
אני מאמין שחלקכם מזדהה.

על פני השטח אין סיבה לאף אחד לדעת. אני נראה נורמלי וחביב.
אני מסוגל להחזיק שיחה ערה במגוון רב של נושאים ואף חולק עם חבריי לפייסבוק קישורים בעניינים פוליטיים, טכנולוגיים או סתם מצחיקים. אני יודע לספר סיפורים.
אני מחזיק בתואר נחשק שדרש הרבה ריכוז ומאמץ, ומתחזק קריירה סוערת כמתכנת.
גדלתי במשפחה נורמלית (אם יש דברים כאלה), אני קורא ספרים, נהנה מסרטים, מבילויים, ממסיבות ומפעילות ספורטיבית.
אני בוגר חטיבת הצנחנים בצה"ל ואפילו מתנדב בעמותה.
אבל זה מה שכולם רואים.
זה מה שכולם יודעים ומעריכים (או מגנים).

אספקט מאוד משמעותי באישיות שלי נעוץ בנושא שאין לי נפש חיה בעולם שעליו אני יכול לדבר עליו.
אני נמשך לכפות רגליים של נשים.
אני מקווה שאם הצלחתם לקרוא עד לפה אז עשיתי עבודה טובה בלשכנע אתכם שעל פניו אני לא חריג באופן מיוחד. הפטיש שלי שאמנם מגדיר אותי מאוד, לא מפריע לי לנהל חיים נורמליים ואפילו פרודקטיביים במידה רבה.

אז למה אנחנו פה? היום אנחנו פה בשביל להגיד שלום.
בבלוג הזה נבדוק מה זה אומר להיות בעל פטיש כפות רגליים.
איך זה משפיע עליך כאדם, כגבר, כאזרח ישראלי.
אני אנסה לתאר את החוויות שלי או הרעיונות שלי בצל הפטיש. אני מאמין שלא כל הפוסטים יעסקו בו ישירות, וחלקם אף לא יעסקו בו בעקיפין.
אני מקווה לנפץ קצת מיתוסים ולפזר ערפל ו.. בואו נודה על האמת.. למצוא איזו אוזן קשבת לעניין שתמיד יישאר בחזקת חלק פאזל חסר בקרב מי שקרוב אליי.
אז שלום וברוכים הבאים לבלוג הישראלי הרשמי של פטיש כפות רגליים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה