יום שישי, 23 במאי 2014

כפות רגליים של בנות בתל אביב - חלק 4

יש איזור בתל אביב, לא רחוק מהעבודה שלי שאליו מגיעות הרבה צעירות כדי לחפש בחנויות כל מיני דברים שמעניינים בנות.
אני, בתור אחד שמתעניין בבנות, לוקח מדי פעם פסק זמן מהעבודה והולך לטייל באיזור הזה. 
אחת לכמה זמן מופיעה שם בחורה עם כפות רגליים יפות ואני נמשך אליה כעש אל להבה.

באחד הימים ראיתי את הבחורה הזו. 
כבר מרחוק קלטתי את מכנסי הבד שנגמרים בכפכפים ואפילו הבחנתי בלק הזרחני. מיהרתי לעברה.



היא הכניסה או הוציאה דברים מהבגאז' של המכונית שלה ולא קלטה אותי.


אני תפסתי את העמדה הקבועה שלי והתעמקתי בסלולרי. 

מהר מאוד הבנתי שכפות הרגליים שלה מטריפות.

הרבצתי כמה תמונות שיכולתי כשאני מנסה להחניק את ההתרגשות ומתפלל שאף אחד לא קולט אותי.


כעבור רגעים היא סיימה את ענייניה והתחילה לצעוד ברחוב. הלכתי אחריה מבלי להבין מה אני הולך לעשות.

ואז היא נכנסה לחנות וחיכתה שהמוכר יתייחס אליה. אני גם הייתי שם. תופס עמדה קרובה רחוקה ומצלם:


לא היו לה פנים יפות או גוף מושך במיוחד. אבל כפות הרגליים שלה פשוט הטריפו אותי. 

היא עמדה שם, בחנות עוסקת בענייניה בלי לנחש שהלק הכתום שהיא שמה ממש מחרמן אותי.

אז עשיתי מה שיכולתי לעשות בינתיים והתחלתי לתעד את המצב

מדי פעם יצרתי איתה קשר עין ואפילו החלפנו כמה מילים.


בשאר הזמן פשוט צילמתי:

בכל זום אפשרי

ומכל זווית שיכולתי



בדיוק כשהרגשתי שמיציתי את הסשן היא הזיזה רגע את כף רגלה וחשפה זווית חדשה.

 אז צילמתי גם משם



בשלב כלשהו אפילו היה לי את האומץ לעמוד ממש קרוב ולצלם










תראו מה זה. איך הכפות האלה חירמנו אותי. כל כך רציתי ללקק אותן

אצבעות יפות, מסודרות, בוהן גדולה עם ציפורן ארוכה ועור ממש חלק ונטול שיער

בחורה עם כפות רגליים כאלה יכולה לקבל ממני מה שהיא רוצה





לבסוף יצאתי מהחנות והסתובבתי קצת ברחוב. שאלתי את עצמי מה אני אעשה עכשיו.
לבסוף הבנתי שאין מצב שאני לא מתחיל איתה. בשביל הסיכוי להגיע לכפות הרגליים האלה אני חייב לנסות.
התמהמהתי עוד קצת ברחוב אבל היא לא יצאה מהחנות. נכנסתי שוב. צילמתי שוב והבנתי על מה היא מדברת עם בעל החנות. יצאתי וחיכיתי עוד קצת בחוץ עד שהיא סיימה את ענייניה וחזרה למכונית שלה. היא שוב נעמדה ליד הבגאז' ואני החלטתי לזרוק לה איזה משפט על מה שהיה בחנות.


ולצלם תוך כדי עם המצלמה הנסתרת... 


 היא שיתפה פעולה והחליפה איתי כמה מילים ידידותיות. החלטתי שאפשר להתקדם ואמרתי לה שהיא מוצאת חן בעיניי והאם אפשר את הטלפון שלה.

היא אמרה שזה מאוד מחמיא לה אבל היא נשואה(!!) התכוונתי לברוח אבל נראה שהיא נהנתה מהרגע ומתשומת הלב וסיפרה לי שזה לא קורה לה יותר מדי ולכן זה מאוד כיף לשמוע. 



החלטתי לפני שאני הולך לנסות משהו קטן. משהו שכבר כתבתי עליו ואמרתי לה שהאמת היא שהלק הכתום שלה ממש הטריף אותי.


ציפיתי שהיא תיכנס לבהלה או משהו אבל היא זרמה עם זה ואמרה שדווקא בעלה ממש לא אוהב שהיא שמה את הלק הזה.... 

אתם מבינים? איזה בזבוז. איזה בזבוז של כפות רגליים אלוהיות על אדיוט של יודע להעריך אותן.



זרקתי לה משהו על שזה ממש יפה ושתמשיך לשים. אולי הייתי צריך לנסות להגיע למצב שאני נוגע באצבעות שלה. יש מצב שעם הזרימה הזו שלה היא היתה נותנת לי ולא מתרגשת מזה, כל עוד הייתי מוצא סיבה הגיונית לעשות את זה.
אבל גם ככה השיחה הזו הלחיצה אותי אז בירכתי אותה לשלום ומיהרתי להעלם משם.

תגובה 1:

  1. פוסט גאוני, כתוב מדהים!!!
    המילים כל כך מדויקות, התמונות בדיוק במקום. כל כך כיף לקרוא...
    וגם יש הסכמה גורפת, כפות רגליים משגעות, בדיוק על כאלה כולנו חולמים :)

    יניב

    השבמחק