יום רביעי, 12 במרץ 2014

חרטות - המשך

אחרי שקצת נרגעתי מהפוסט הקודם אני מוכן להמשיך. 
במקביל לנירה, היו בנות אחרות שלא העזתי לפנות אליהן.
בראש הרשימה, מיד אחרי נירה, ניצבת יפית.
גם היא היתה באוניברסיטה. גם היא הטריפה אותי. 
במקרה שלה התשוקה היתה גופנית בעיקר. נמשכתי אליה למרות שהיא לא היתה יפה באופן מיוחד ולמרות שכפות הרגליים שלה לא היו לגמרי לטעמי. החרטה שלי במקרה שלה נעוצה בעיקר בעובדה שלא הצלחתי להשכיב אותה, לא בכך שלא התחתנתי איתה. 
במקרה שלה, דיברנו פה ושם אבל השיחות היו סתמיות או לפחות כאלה שגרמו לי להבין שאין לי מצב איתה.
המבטים שלה רמזו לי אחרת. אבל אולי זה היה בדמיון שלי.
גם במקרה שלה, העזתי להתחיל איתה רק בפייסבוק ורק שנים אחר-כך.
היא לא נענתה לי.

הנה תמונות שלה.













































הנה תמונה שהיא צילמה בעצמה של כפות הרגליים שלה.



בשתי הזדמנויות שונות ראיתי אותה ברחוב, חשופת כפות רגליים. לא מצאתי טעם לנסות להתחיל איתה. הייתי צריך לעשות את זה מזמן.
אבל כן צילמתי.































מקווה שנהנתם.

6 תגובות:

  1. זה החזיר אותי לקרוא שוב את הפוסט שלך על נירה,
    והיא באמת הייתה פספוס עבורך, בחורה שנראית שווה רצח
    עם כפות רגליים יפות.
    בנוגע לבחורה הזאת, יש בה משהו סקסי ומיוחד,
    אבל היא לא ממש יפה והכפות רגליים שלה כמו שאמרת
    גם הם לא משהו.
    אני נורא מסכים ומזדהה איתך, שנירה היא פספוס בקטע של בחורה לכל החיים
    וזאת היא פספוס עם בחורה אולי לכמה ערבים בחיים, אבל אני באופן אישי
    לא הייתי נוגע בכפות רגליים שלה, גם כי היא לא מספיק מושכת אותי בשביל שאעשה את זה
    וגם כי הם לא יפות

    השבמחק
    תשובות
    1. בעיניי היא נראית ממש טוב. את כפות רגליה הייתי מלקק כחלק מהאקט ורק בגלל שהן מחוברות אליה, אבל סביר להניח שאם היתה לנו מערכת יחסים אז כפות הרגליים היו יוצאות מהמשוואה יותר מהר מהרגיל.

      מחק
  2. הייתי שמח לראות תמונות נוספות של יפית. מקווה שבכל זאת תצליח להתקדם איתה.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני כנראה אתחיל איתה בשלב כלשהו - פנים מול פנים. יוצא לי להבחין בה פה ושם.
      לגבי תמונות, אם יצא לי לצלם עוד אז אני אעלה לפה, אבל את כל התמונות הטובות שלה כבר שמתי פה.

      מחק
    2. בהצלחה איתה!

      מחק