יום שבת, 22 במרץ 2014

כפות רגליים של בנות בתל אביב - חלק 3

את הבחורה הזו ראיתי מרחוק יורדת מהאוטובוס באיזה בוקר בתל אביב.
קלטתי את הכפכפים והעור השחום.
ידעתי שהיא מסוג הבנות האלה עם כפות רגליים מגרות בתוך כפכפים שמסוגלות לחרמן אותי בטירוף.

הייתי כבר עם סמארטפון שלוף והתחלתי לדפוק לה בוק בעודה מתקרבת אליי.

כשהיא הגיעה מספיק קרוב יכולתי להבחין שצדקתי וכפות הרגליים שלה יפות ומגרות בתוך הכפכפים.

אז פניתי בשקט ללכת אחריה עד שהיא הגיעה למעבר חציה. שם נעמדתי (קרוב מדי) והרבצתי עוד כמה תמונות איכותיות.

אחרי כמה רגעים היא קלטה אותי


אבל שמרתי על קור רוח והמשכתי להתעמק במכשיר שלי.


וידאתי שיש לי מספיק תמונות בזום גבוה וללא טשטוש 


ואז הנחתי לה ללכת. 

12 תגובות:

  1. למה לא התחלת איתה בנאדם?
    היא לא איזה כוסית מטורפת שישר הייתה מנפנפת כל גבר שיתחיל איתה.
    היא בחורה ממוצעת שבטח הייתה מאוד מתלהבת שמתעניינים בה, ואולי
    הייתה זורמת איתך ובמקום לקבל בוק של הרגליים שלה, היינו מקבלים סיפור עסיסי.
    תנסה בפעם הבאה, תשאל אותה איך מגיעים ל... ומשם תזרום :)

    השבמחק
  2. תכלס, היית צריך להתחיל איתה.
    חרטות...?

    השבמחק
  3. מעריך את הבעת האמון אבל אני מתחיל עם הרבה בחורות ברחוב. זה לעיתים רחוקות מצליח ולרוב "חבר" נשלף משום מקום.
    אם הייתם שואלים אותי אין רווקה אחת בתל אביב כי לכולן יש חבר.
    היה מוקדם בבוקר, הייתי לפני קפה ועוד עם קורי שינה ואת הצילומים האלה עשיתי על אוטומט.
    מה שכן, אני יודע לאן היא מגיעה כל בוקר כך שאני יכול לנסות את מזלי שוב. עכשיו כשאין כפות רגליים חשופות זה דווקא יהיה יותר קל.
    יש לי כמה סטים של תמונות כאלה של בנות שבסוף כן התחלתי איתן. אני אגיע לפרסם את זה יום אחד.

    השבמחק
  4. לאנונימי, אתה אחד מהגברים שחושבים שאם בחורה היא לא יפה במיוחד, כל גבר שיתחיל איתה יגרום לה להתרגש כל כך שהיא לא תהסס וישר תיענה לו. תצא מהסרט, אתה וכל הגברים שחושבים ככה, ותפסיקו לזלזל כך במין הנשי. מאוד אנוכי מצידך לחשוב ככה. לא רק ל"כוסיות" מותר לסרב לגברים. אנחנו לא חפצים, יש לנו זכות בחירה וגם לנו יש טעם אישי משלנו בבני המין השני. ממליצה לך לבקר בדף הפייסבוק "בנים שאני מתחרטת שפגשתי", יש שם תיעודים של הרבה גברים שיש להם חשיבה כמו שלך ובכך רק יורים לעצמם ברגל.

    ולעניין, למחבר הבלוג - יש לך כתיבה מסקרנת. אני נהנית לקרוא את מה שאתה כותב. תחום הפטישיזם מרתק אותי כמו הרבה נושאים סקסולוגים אחרים. רק שבאחד הפוסטים שלך נפלתי לשורה שקצת הרתיעה אותי, באותו פוסט שתיארת על יום מסוים שבו שכבת עם איזו בחורה וכתבת ש"זיינת אותה בתחת", אני לא מתנזרת מביטויים כאלה, פשוט הופתעתי להיתקל בניסוח כזה אחרי שאני קראתי את כל הביטויים הגבוהים שלך.
    אגב, לא הבנתי כל כך, בין כמה אתה? אם אפשר לשאול.
    יום טוב, אנונימית.

    השבמחק
    תשובות
    1. אנונימית חביבה. אין בקיא ממני מביטויים מכובסים על מנת לתאר משגל אנאלי. יכולתי לומר כי "באתי אליה מאחור" או "ביצעתי בה מעשה סדום" או "חדרתי לישבנה" וכן הלאה כיד הדמיון הטובה.
      לפעמים אני מוצא שהשפה הגבוהה מרחיקה את הקורא מהארציות המלוכלכת של האקט.
      ולפעמים משגל אנאלי הוא לא יותר מאשר זיון בתחת.

      מחק
    2. סתם דחפתי את ההערה הזאת בין השורות. בסך הכל היה לי חשוב להגיד שאני נהנית לקרוא את הבלוג שלך. :)
      ואני מבינה שגילך סודי? באמת מרתק אותי לדעת בן כמה אתה. לפעמים אתה נשמע בן 40 בגלל רמת האינטליגנציה שלך שמתבטאת בכתיבה, ולפעמים אתה נשמע בן 20 כי אתה עושה רושם של בן אדם מודרני עם נפש צעירה.
      ובגלל שאני ממש סקרנית... יש לי כמה שאלות:

      האם גם הטעם בכפות רגליים בין הפטישיסטים הוא אינדיבידואלי? ובגלל שאני מניחה שכן, האם יש כמה דברים שלכל פטישיסט חשוב שיהיה במבנה של כף רגל יפה מעבר לצבע עור והמרקם?

      ובכלל, יש לך כתבות/מאמרים/אתרים(לא פורנוגרפיים) שמעמיקים בנושא שתוכל לתת לי את הקישור שלהם?

      ובגלל שאני יודעת שאתה זהיר, אני מבטיחה לך שאני לא אחת הבנות שצילמת והעלת לכאן או חברה שלהן ואין לי כוונות רעות בכלל. :)

      מחק
    3. הרבה שאלות... על חלקן עניתי כבר פה ושם בבלוג.
      דברי איתי בfeetperson@gmail.com. יהיה יותר נוח.

      מחק
    4. אשלח לך בקרוב הודעה במייל :)

      מחק
    5. לא כתבתי שאם היא לא יפה במיוחד אז היא בטוח תענה לבחור שמתחיל איתה, כתבתי שאולי היא תענה לו. ואין מה לעשות זה עניין של היצע וביקוש - לבחורה שיש לה יותר מחזרים ויותר מתעניינים תעלה את הרף שלה ותסנן המון, בחורה שיש לה פחות מתעניינים תסנן פחות. ויש סיכוי שאפילו אם הוא לא הסגנון שלה, היא תסכים לנסות, אפילו לערב אחד

      מחק
  5. אה, שכחתי, לגבי הכפות רגליים של הבחורה - אחלה מבנה, אבל אתה לא חושב שזה נראה קצת כאילו היא עשתה בהן שיזוף מלאכותי? הן כתמתמות ויש בהן כמה מקומות יותר בהירים.

    השבמחק
    תשובות
    1. הגוון מאוד יפה. ואם היא אכן עשתה שיזוף מלאכותי זה רק מוסיף למשיכה שכן זו רמה גבוהה של טיפוח.
      עם זאת, הגוון של כפות רגליה מתאים מאוד לצבע של שאר העור שלה.

      מחק
  6. לאנונימית - מסקרן אותי לדעת איך הגעת לבלוג הזה,
    והאם גם לך היה איזשהו ניסיון עם מישהו שיש לו פטיש לרגליים,
    ובכלל האם תוכלי לפרט, כי זה מאוד נדיר שבחורה מתעניינת בזה.
    אני מניח שרובם המוחלט של קוראי הבלוג הם גברים

    השבמחק