יום שני, 14 באוקטובר 2013

כפות רגליים של בנות שצילמתי בסתר - חלק 5

לבחורה קוראים מיכל.





היא היתה מהבנות האלה באוניברסיטה שלא הגעתי אפילו לשוחח איתן, אבל משום מה הבחנתי בהן. היה בה משהו מושך מצד אחד אבל סתמי מצד אחר. היו לה הרבה חברות שנראו בערך אותו דבר ואני לא הצלחתי להחליט עם מי אני מעדיף להתחיל, כשאני מניח שאוכל להיות רק עם אחת מהן.
האמת היא שכפות רגליה נראו לי גדולות מדי. לא הייתי בטוח שאני נמשך אליהן. לפחות אז.







בסוף לא הייתי איתה ולא עם אף אחת מהחברות שלה והלימודים נגמרו.
תודה לבורא עולם על פייסבוק ששילש וריבע את יחסי המין שלי, או לפחות את כמות הדייטים.
אז מצאתי אותה והתחברנו. ואחרי כמה זמן ניסיתי לפתוח בשיחה. היא התעלמה.
ככה עבר עוד זמן שבו היא יושבת בשקט ברשימת החברים שלי וכל אחד עסוק בענייניו הוא.
עד שנקרתה בפניי הזדמנות מעניינת.
מקום העבודה שלי, שהיה חדש באותה תקופה, ערך יום כיף במימדיון וכל אחד יכול היה להביא אורח.
אני מיד עשיתי את החישוב שזו הזדמנות מצויינת לפתות איזו עלמת חן להגיע ולחשוף את כפות רגליה וגם לצאת לארג' על שהזמנתי אותה. לא היתה לי מישהי טבעית להזמין לארוע הזה גם ככה.
אז בלי יותר מדי חשבונות פניתי לכל בחורה עם כפות רגליים יפות שיכולתי לחשוב עליה. רובן אמרו תודה אבל שהן לא יכולות. חלקן אמרו שזו הזמנה מוזרה.
אבל מיכל הסכימה ואני בהחלט ציפיתי לבדוק לעומק את כפות רגליה וכך נפגשנו במימדיון.
הסתובבנו ביחד ומהר מאוד הבנתי שאין בינינו כימיה בכלל. מה שכן, ניצלתי את ההזדמנות ועשיתי לה מלא פוט מסאג' עד שלבסוף היא סיכמה שאני נהנה מזה יותר ממנה.
היא היתה קצת מלאה והחזה שלה היה גדול וכבד ובשלב כלשהו קראתי את המפה לא נכון וניסיתי לנשק אותה. היא לא רצתה ולא ידעה איך להגיב ומאותו הרגע היא ספרה את השניות עד שהיא יכלה להגיד לי שהגיע זמנה ללכת.
ליוויתי אותה לשער ויותר לא דיברנו.
יאפ. היא נשואה היום.
אז הנה התמונות של כפות רגליה שצילמתי:




התצלום האחרון הוא תקריב מטורף שעשיתי בזמן שכפות רגליה נחו עליי למסאג'. תכל'ס הייתי מת ללקק את האצבעות האלה.

תגובה 1:

  1. ואוו איזה סיפור מחרמן, וגם התמונות...
    גמרתי על זה פעמיים

    השבמחק