יום ראשון, 29 בספטמבר 2013

כפות רגליים של בנות בתחנות אוטובוסים

אין הרבה מקומות יותר טובים לצלם כפות רגליים של בנות מאשר תחנת אוטובוס. תשומת הלב של הבחורה נתונה לסמארטפון שלה או לאוטובוס שמגיע-לא מגיע, היא נייחת ולך יש סיבה טובה להיות שם - גם אתה מחכה לאוטובוס.
בחודשי הקיץ אני כשאני עובר ליד תחנות אוטובוסים אני נעצר שם ותוקע מבט חקרני בכיוון ממנו האוטובוס אמור להגיע, כדי לשכנע את כולם שאני שייך. ואז אני כבר שולף את המכשיר שלי. אחרי שבעלות כפות הרגליים היפות עולות על האוטובוס אני ממשיך בדרכי בלי אפילו לעשות את עצמי.











התמונות הבאות צולמות לכבוד הבנות עם הלק. הבחורה הנוספת היתה חברה שלי. בבוא הזמן אכתוב גם עליה.





התמונה הזו צולמה בתחנת ארלוזורוב בתל אביב. עד היום אני מתחרט שלא ניסיתי להתחיל עם הבחורה הזו.

לחלק השני

2 תגובות:

  1. אחי הפוסטים שלך באמת טובים ואתה משקיע המון לטובתנו
    ומגיע לך המון תודה.
    אני לא בטוח לגבי כולם, אבל אני יודע שלי ולעוד הרבה אנשים לראות כף רגל בלי הפנים של הבחורה שאליה היא מחוברת, זה לא מספיק מחרמן.

    השבמחק