יום חמישי, 15 באוגוסט 2013

כפות רגליים של בנות שצילמתי בסתר - חלק 3

הפעם תפזורת של תמונות ששמרתי על המחשב. עדיין מהמכשיר הישן מאותגר האיכות.
הסט הראשון צולם בים. היה יום חם לקראת הקיץ לפני כמה שנים ואני החלטתי לנסוע במיוחד לים כדי לראות כפות רגליים. הנה מה שצילמתי אז:



































בהמשך, קצת תמונות שצילמתי בקניון.




מוכרת בחנות בקניון. עם פרנץ' ממש מגרה









ולסיום, עוד תמונות ישנות שזרוקות לי במחשב מכל מיני מקומות. צריך לסיים עם המאגר הזה לפני שעוברים לתמונות שבהן באמת ידעתי לצלם...
את הבחורה הזו ראיתי כשנסעתי לעשות מילואים. היה משהו בכפות הרגליים שלה שאהבתי. התמונות האלה ארחו לי חברה שם בשטח









הכפות רגליים האלה שייכות לתיירת שראיתי בתחנה המרכזית בירושליים. היא ממש גירתה אותי





לשווה הזו קוראים נטלי. היא עבדה איתי. היא צעירה ממני בהרבה אז לא התחלתי איתה. אבל ממש רציתי.


אלה כפות הרגליים של נטלי. לא משהו לטעמי. 













בחדר המחשב במעונות האוניברסיטה

הוסף כיתוב


כפות הרגליים של הדתיה הזו גירו אותי. היינו מחליפים מבטים אבל מעולם לא הבאתי את עצמי לדבר איתה


בלשכת משרד הפנים

שנינו חיכינו שם לחדש רשיון נהיגה





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה