יום שישי, 2 באוגוסט 2013

כפות רגליים של בנות שצילמתי בסתר - חלק 2

הפעם נפגוש את יעל. היא מקרה מעניין של בחורה שלא אמורה למשוך אותי בכלל ועם זאת הייתי מת לזיין אותה.
יש לה רגליים מעובות, חזה ממש קטן וחסר צורה וכפות רגליים שמנמנות.
עם זאת, יש לה משהו בפנים ובשיער שלה שממש מושך אותי.
בזמן שעבדנו ביחד ניסיתי ליצור איתה קצת תקשורת, אבל היא צעירה ממני בהרבה וזה לא הוביל לשום מקום.
עם זאת, צילמתי באדיקות תמונות של כפות רגליה.
















והנה תמונות שלה מהפייסבוק:

פה הרגל שלה היא התחתונה במרכז





תראו את הסוליות הטעימות האלה























לבחורה הבאה קוראים גל. גם היא עבדה איתי. היא בלונדה מתוקה עם כפות רגליים חמודות . צילמתי כמה תמונות טובות שלה בכמה מקומות. גם אצלה גיששתי בזהירות וראיתי שעדיף לא לנסות בכלל לנסות.

תמונות שלה מהפייסבוק:


והנה התמונות שלה שצילמתי בסתר:










והנה תמונה אחת של שתיהן ביחד:


לבאה בתור קוראים חן. היא פצצה אמיתית. פנים יפות. חזה גדול ויפה. גבוהה עם שיער ארוך וקול נשי ומתוק. לא פגשתי אותה מספיק בשביל להתחיל איתה. אבל ניסיתי להתחיל איתה בפייסבוק. זה לא הצליח לי.
הנה תמונות שלה מהפייסבוק:


































חזה מטורף. הייתי חייב לחלוק





















והנה כמה תמונות שתפסתי ממנה בסתר. כמעט קיבלתי זיקפה כשראיתי אותה בפעם הראשונה. ממש חשקתי בה.











הרבה חומר עלה פה היום.
תהנו.

תגובה 1:

  1. וואי אחי רציתי להגיד לך שהפוסטים שלך מעניינם בטירף, אף פעם לא הגבתי על הפוסטים שלך אך אני כבר קרוב לשנתיים עוקב בקוצר רוח ונהנה מכל אחד מהם עד בלי די!
    תמשיך בדרך הזו אתה עושה להרבה אנשים טוב, ואני מאמין שאלו שעוקבים אחרי הפוסטים מספרם גדול פי 5 ממה שאתה חושב כי אני בטוח שיש מלא אנשים שלא מגיבים שאתה לא מודע אליהם. :)

    השבמחק