יום חמישי, 6 בנובמבר 2014

עוד ערב עם יאנה

מאז הפעם הקודמת ששכבתי עם יאנה חלפו שנתיים.
נשארנו בקשר כמובן. 
כל אחד עם סיפור חייו הנפרד שמדי פעם נשזר בזה של האחר.

את יאנה הכרתי בחדר הכושר של האוניברסיטה. היא היתה שונה כל כך מהנוף הרגיל של המתאמנים שהיא ממש בלטה בשטח. היא תמיד בולטת בשטח.
החלפנו מבטים. היא היתה מתאמנת על מכשיר ואז עומדת לידו ורוקדת קלות עם מוסיקת המועדונים שהתעקשו להשמיע שם.
בהיתי בה. כמו כל האחרים. רק שבניגוד לאחרים, היא גם הסתכלה עליי חזרה.
בשלב כלשהו היא נכנסה לחדר המשקולות לדבר עם ידיד שלה כשהיא תוקעת בי מבטים ממש בוטים.
אני, שהנחתי שהידיד הזה הוא חבר שלה, קיבלתי את המסר - הוא לא חבר שלה.
לפני שהיא יצאה היא תקעה בי עוד מבט עד שגם הפחדן שהייתי הבין שאין פה מה להפסיד.
אז יצאתי אחריה.
לא התקשיתי להדביק אותה כי היא פסעה באיטיות רבה כדי שאגיע אליה.
החלפנו כמה מילים ולקחתי את הטלפון.
יצאנו לדייט, עברית היא ידעה בצורה חלקית בלבד והדייט הסתיים בכך שאני דוחף ידיים לתוך חולצתה וממשש את שדיה הזעירים בזמן שאנחנו מצטרפתים.
אפשר לומר שהדייט הזה הגדיר את אופי היחסים שלנו.
סיפור אהבה לא היה כאן.

היתה לי איתה חוויה לא נעימה ומבגרת כאחת.
כשלקחתי אותה לחדר שלי במעונות, השותפים שלי (והיו הרבה מהם... תקופה אפלה שכזו במעונות) הביטו בי בהערצה. כמה חודשים לפני כן הכרזתי שאני מתכוון לצאת עם רוסיה בלונדינית בשם יאנה. לא הכרתי כזו אבל רציתי למצוא ורצה הגורל והרוסיה הראשונה שאני מתחיל איתה היא גם בלונדינית וגם יאנה.
אבל כשנכנסנו לחדר והיא הורידה את הבגדים ראיתי לראשונה שיש לה שיערות מסביב לפיטמה על שדיה הזעירים.
הייתי בשוק.
לא ידעתי בכלל שמשהו כזה יכול לקרות. הייתי עם שתי בנות לפניה ולאף אחת מהן לא היה רמז למשהו כזה.
הרגשתי שאני נמצא עם פריקית של קרקס.
מיותר לציין שלא היתה לי שום כוונה לעשות איתה משהו מאותו הרגע ולא יכולתי לחכות עד שהיא תתלבש ותעוף משם.

זה היה אמור להיות סוף הסיפור איתה. נגעלתי ממנה ואפילו לא העזתי להסביר לה למה.
היום אני יודע שלהרבה נשים יש שיערות כאלה. וזו לא סיבה להיכנס לפאניקה אבל כשנתקלתי בתופעה אצל בנות אחרות הבהרתי להן שאני מצפה שהן תסרנה את השיער הזה כי זה מפריע לי בצורה שלא ניתנת לגישור.

בהמשך השנה היה יום הסטודנט. ובעודי מסתובב עם חברתי לשעבר וחבריה שכבר למדו לתואר פגשתי את יאנה.
היא היתה פרזנטורית של משהו ולכן הלבישו אותה בבגדים קצרצרים שחשפו את רגליה הלבנבנות והיפות.
היא ניגשה אליי ופלירטטה איתי ואני קצת הובכתי לנוכח הסתירה בין המראה הזוהר שלה ובין הזיכרון הרע שנשאר לי ממנה. כשהתרחקנו משם חברתי לשעבר הודיעה לי - לא בלי קורטוב קנאה - שהבלונדה הזו ממש בעניין שלי.
כן... אבל... השיערות...

כמה חודשים אחרי כן היה קיץ. עבדתי באיזו חברה עם הרבה חבר'ה צעירים וכל השיח היה סביב זיונים.
נסעתי עם חברים לים, יצאנו, הסתובבנו ופשוט לא הגיע מצב שבו יש לי בחורה.
קשה לומר שניסיתי יותר מדי. בעיקר בהיתי ודמיינתי.
זו היתה התקופה שאתר ההכרויות "קופידון" היה פופולרי וכולנו פתחנו פרופילים. חלק מהחברים יצא לדייטים משם אבל אני נשארתי בלי כלום.
ואז יאנה התקשרה. אין לי מושג איזה אינטרס היה לה לעשות את זה אחרי שחתכנו כבר.
היא תפסה אותי בעיצומה של תקופת בצורת באמצע הקיץ, כשאני חרמן ונואש.
אז יצאנו. נסעתי אליה לאשדוד, שם היא התארחה אצל קרובי משפחה, ולקחתי אותה למסעדה על החוף.

לאחר מכן פגשנו איזה חבורת אנשים שעובדים איתה. הם היו רוסים ושיכורים ורצו שנצטרף אליהם.
לא ממש ידעתי איך להגיב לזה וניסיתי להיות קול ורגוע. שאלתי אותה אם היא רוצה להצטרף אליהם והיא אמרה שלא.
אבל הם התעקשו. והיא סירבה.
והם התעקשו שוב והיא שוב סירבה.
ואז הם פנו אליי לשכנע אותי להצטרף אליהם לשיר שירים של שיכורים ברוסית.
כוס אמא שלהם, טוב?!
מה קשורה עכשיו החבורה הזו לחיים שלי?
בסוף הם הואילו להזדיין לנו מהעיניים ולהשאיר אותנו בשלנו.

עכשיו כבר לא רציתי לאבד זמן.
לקחתי אותה חזרה לאוטו. נכנסנו למושב האחורי והתחלנו להתחרמן. הגוף שלה היה לבן, רזה, חטוב וסקסי. ליקקתי את כפות רגליה במושב האחורי והיא ירדה לי. אבל לא הצלחתי להעמיד אותו מספיק בשביל לחדור אליה. הסיטואציה הלחיצה אותי והבנתי שימיי הזיונים באוטו חלפו...

החלטתי לקחת אותה לחוף. שם יהיה לי יותר מרחב תמרון.
אז לקחנו שמיכה שהכנתי מבעוד מועד. פרסנו אותה באיזו פינה נסתרת ושכבנו.
היא אמרה אחר כך שנכנסתי כל כך מהר לפני שהיא היתה מוכנה. הרבה דברים היא אמרה לי אבל אני זוכר דווקא את המשפט הזה. 
הסקס לא היה ארוך אבל היה מצויין. הייתי חרמן כל-כך ושמחתי שמישהי רוצה את הזין שלי חוץ מיד ימין הנאמנה.
בשלב כלשהו קלטתי שיש שם איזה גבר שמסתובב על החוף אבל זה לא גרם לי להפסיק.

בחושך לא יכולתי לראות אם יש או אין שיערות אבל אחרי הקטע הזה התחילה תקופה שבה יצאנו ועשינו הרבה סקס. למרבה הפליאה מסתבר ששיערות על הפיטמה זה משהו שאפשר להוריד, ומרגע שהן נעלמו נשארה בלונדינית רזה עם עור לבן וחלק ואיבר מין ורוד יפה ונטול שיער, שממש אהבה לשכב איתי.

***

אחרי הפעם ההיא שבה כל אחד מאיתנו בגד בבן הזוג שלו, ניסיתי לגרום לה לנהל איתי רומן. אבל היא פשוט חזרה לנקודת ההתחלה ולא חיפשה משהו קבוע.
היינו נפגשים באותו פאב. אין לה כבר קשיי שפה אלא רק קשיי הישרדות כפי שיש לכולנו. היא עדיין מרבה להתלונן על בעלה המעפן שמלבד היותו בן זוג גרוע הוא גם מצטייר כבן אדם חרא באופן כללי.
אני תמיד מלטף את רגליה היפות במהלך הפגישות האלה. גם אם הן בחורף ורגליה סגורות וארוזות במכנסיים ארוכים.
בסוף המפגש אני מלווה אותה וזוכה למבטי קנאה מגברים אחרים כשהם לוטשים עיניים ביפהפיה הזהובה הזו.
מתחת לבית שלה, בין הצללים אנחנו נצמדים לנשיקה לוהטת ומלאת רוק שמסעירה את שנינו ומזכירה לנו את הלהט שחבוי תחת השיחות הרגילות שאנחנו מנהלים.

כשחגגתי יום הולדת באחד הפאבים של תל אביב היא הגיעה גם. נראתה ממש מעולה. רזה וחטובה כאילו הזמן לא נוגע בה. היא מלמלה משהו על כך שבעלה נמצא בחו"ל לכמה ימים. רומזת לי בדרכה העדינה שהבית שלה פנוי לביקורים.
אבל אני הייתי שיכור מכדי לשים לב לפרט הזה שהתחבר לי רק כשכבר היה מאוחר מדי.
האם תהיה לנו עוד הזדמנות בכלל?

באחד המפגשים האחרונים היה קיץ והיא לבשה בגדים קצרים. ישבנו בפאב במרכז תל אביב שהיה ריק לגמרי.
היא התרווחה על הכיסא ואני לקחתי את כפות רגליה אליי קרוב וליטפתי אותן. היא שמה לק ורוד ונראתה מעולה באופן כללי. מדי פעם התכופפתי וליקקתי את אצבעותיה. היא בעיקר חששה שמישהו שהיא מכירה יראה אותה.
שתינו בירה ולקראת סוף הבירה השניה האלכוהול השפיע קלות וידיי ששוטטו כבר בחופשיות על רגליה החטובות הגיעו לתחתוניה.
היא סילקה את היד שלי במעין מחווה מתבקשת אבל כעבור כמה רגעים היד היתה שם שוב. היא המשיכה לספר את סיפורה בזמן שאני מכניס לה לכוס אצבע אחת.
היא קצת צחקה עליי על זה אבל נראתה משועשעת ולא מרוגזת.
עכשיו היה לי את הריח שלה על האצבע. לקחתי לגימה מהבירה ורחרתי את אצבעי שהיתה בתוכה.
היא הראתה לי תמונות שלה שהיא ובעלה צילמו בטיולים. לקחתי את הטלפון שלה ושלחתי אותן לעצמי, באישורה.








לאחר מכן לקחתי אותה לספסל הקבוע שלי. לא חשבתי שהיא אי פעם תגיע לשם בכלל...
שם התנשקנו בלהט. טורפים אחד את השניה. תוך כדי שלשוני נאבקת עם לשונה דחפתי יד למכנסיה. עברתי את חור התחת שלה והגעתי לאיבר מינה. תקעתי שם את אצבעותיי והרגשתי איך הוא מגיב אליי ברטיבות.
נשימותיה נעשו כבדות ואז ניתקנו. אנחנו באמצע הרחוב.
רציתי ללקק את כפות רגליה אבל היא חששה שמישהו יראה אותנו. שאלתי אותה אם היא היתה נותנת לי לעשות את זה אם היינו לבד והיא אמרה שכן. וגם מעבר לזה.

אבל לא יכולנו להיות לבד. מאחר ונאלצתי בחודשים האחרונים לארח אצלי קרובת משפחה לא יכולתי לקחת אותה - או כל אחת אחרת, אליי הביתה ואילו אצל יאנה הבעל היה באופן קבוע בבית.

אבל יום אחד הנסיבות השתנו, והיו לי כמה ימים לבד בפאקינג דירה שלי!
יצרתי איתה קשר, סיפרתי שיש דירה ריקה והצעתי שניפגש.

היא רצתה שנשב על בירה. לא הבנתי בשביל מה צריך את בזבוז הזמן הזה אבל הסכמתי.
היא הגיעה לסביבה שלי והיתה עצבנית ממש.
הלכנו קצת ברחוב עד לפאב שקרוב לביתי והיא ממש התרגזה עליי. גם אחרי שהתיישבנו היא לא אהבה את המקום והיתה קוטרית באופן כללי. הצלחתי לשמור על איפוק לנוכח התפרצויותיה אבל שאלתי את עצמי מה אני עושה פה איתה בכלל.
היה לי דחף להתפוצץ עליה חזרה אבל החנקתי אותו בלי יותר מדי מאמץ ושמרתי על שלווה. 
החלטתי שבמקרה הכי גרוע נשב ביחד חצי שעה ואז אזמין חשבון וניפרד. ניפרד לכמה שנים טובות מבחינתי.
אבל מהר מאוד היא נרגעה. אני מניח שהעובדה שהצלחתי לשמור על שלווה מוחלטת ולא חשפתי בפניה את המחשבות שפורטו לעיל השרו עליה רוגע בסופו של דבר.
אז תוך כמה רגעים היא כבר צוחקת ומספרת לי על הדירה החדשה שהיא ובעלה קנו ועד כמה הרכש החדש הזה פתח לו הזדמנויות רבות חדשות להתנהג בצורה גועלית כלפיה.
הייתי אוזן קשבת לצרות שלה וליטפתי את רגליה. מדי פעם נישקתי אותה כדי לשמור על אווירה סקסית.
אחרי משהו כמו קרוב לשעה הצעתי לה ללכת אליי הביתה. היא היתה מסוייגת מאוד.
כאילו מה?! עד לפה הגענו בשביל שתתחילי לאכול סרט?
אני בחיים לא אבין בנות.
אבל שכנעתי אותה בכל זאת לבוא אליי "לראות את הדירה".
סבבה.

מגיעים אליי ואני מכוון לכיוון חדר השינה. אני משתרע על המיטה אבל היא עומדת בפתח. מדברים על דברים רגילים כמו שכר דירה ומטר רבוע, ארנונה וחשמל והופ היא הולכת לסלון.
אני מציע לה לשתות אבל היא לא רוצה. היא מתיישבת על הספה ומסתכלת על איזה ספר שבת זוגי קוראת.
אני מרים את כפות רגליה אליי ומעסה קצת. היא נהנית. אני מכניס את אצבעותיה לפה אבל האמת היא שהן נראו קצת עייפות ולא מושכות באותו ערב.
אז היא מבקשת מסאז' בכתפיים. אני ניגש לשם ומעסה. היא רוצה חזק יותר. אני עושה.
בשלב כלשהו אני מבחין בצוואר הלבן שלה ומחליט שהגיע הזמן ללקק אותו. 
אני מסתער עליו והיא משמיעה קולות של עונג ומלטפת אותי. אני מחליט לשחזר את מה שעשיתי כמה שבועות לפני כן על הספסל ותוקע את לשוני בפיה.
לשונותינו מסתחררות ונוגעות במהירות ואני מכניס יד למכנסיה, מאתר את איבר מינה ומפנגר אותה.
וכך אנחנו נשארים למשך מספר דקות עד שהרטיבות שלה ממש ניכרת.
"אני רוצה ללקק שם" אני אומר לה. היא לא מגיבה ומחכה לי כשאני קם, נותן לה יד ומושך אותה לחדר השינה.
עכשיו היא משתרעת על המיטה.
אני מסלק את החולצה שלי ומוריד את המכנסיים בזריזות.
אחר כך אני מפשיל את תחתוניה, נשאר על הרצפה בסמוך ופוגש שוב פנים אל פנים את איבר המין הורוד והיפה שלה. הוא רטוב וקטן ו-ורוד מאוד.
אני מספיק לקלוט את המבע מלא החשק על פניה לפני שאני צולל למטה.
הריח המוכר של איבר המין שלה עולה באפי. עכשיו אני לא צריך להכניס אצבע בהחבא ויכול לשאוף מלוא נחיריי את ניחוח נוזלי הנשיות שלה.
אני מפשק את שפתיה התחתונות ומעביר ליקוק ראשוני.
היא שוכבת מולי, רגליה פשוקות. מפקידה בפי את איברה החם.
הטעם שלה הסעיר אותי. שקעתי בתור איברה, מלקק ומוצץ בתאווה אמיתית.
היא נאנקה בשקט כשלשוני נדחפה בין קפליה ושפתיי הצטמצמו על דגדגנה הנפוח.
שתי ידיי נחו על ירכיה הלבנות והחלקות. שומרות את רגליה פתוחות בפניי.
התגעגעתי לזה.
ינקתי את דגדגנה וטבלתי בנוזליה. מילאתי את לשוני ברוק והעברתי אותה במהירות על הבליטה הנפוחה שלה.
פקחתי את עיניי לראות גופה וראיתי שהיא עוד נותרה עם חזיה. שלחתי יד אחת לפנים לשחרר את הרצועות והיא קישתה את גבה, שחררה בעצמה את החזיה וחשפה בפניי את שדיה.
המשכתי ללקק אותה.
סגרתי את פי על איברה ולעסתי אותו בעונג. שערות ערווה בהירות נתקעו באפי כשפניי היו טמונות בין קפליה.
התכוונתי להמשיך ולמצוץ את איברה הטעים אבל היא משכה אותי אליה פתאום.
התרוממתי אליה. איברי היה זקור ומוכן לכבודה.
נשכבתי מעליה והכנסתי אותו לאט לאט לאיבר שעכשיו לעסתי.
חשתי את החמימות הרטובה שלה מתהדקת סביבי. חמימות שעודדה את איברי להתקשח בתגובה.
לאחר מספר חדירות והוצאות עברנו שם למצב אוטומט ויכולתי לשחרר את ידיי ולהישכב עליה.
גופי החזק לחץ על גופה הגמיש וידיה אחזו בי כדי לייצב אותה לנוכח דחיפותיי המתגברות.
עוד כמה הכנסות חנוקות כאלה ולפתע מבטינו מצטלבים וללא היסוס אנחנו מוציאים את לשונותינו ושולחים אותן למחול משותף.
היא טועמת את נוזליה שעוד נותרו בפי ואני מתענג על המגע עם לשונה, שפתיה ורוקה. לאחר שרווינו זה מזו אנחנו מתנתקים ומתרכזים בתחושה שבאיזור חלצינו.
אני מחזיק אותה מעכוזה, חודר אליה באיבחות חזקות ומהירות ושומע את נשימתה נשברת עם כל רטט של מפגש גופינו.
היא מחזיקה את רגליה פתוחות כדי שאוכל לחדור אליה ואני נאחז בה כדי להיכנס אליה במהירות. תנועותינו האקראיות משבשות את יציבתי ומדי פעם אני מיטיב את עמדתי כדי שמפגש איברי המין שלנו יישאר חלק ומדוייק.
אני עושה עבודה טובה מדי.
עורה הלבן והחלק, מבנה גופה האתלטי והרזה, שדיה הקטנים והחצופים, שיערה הזהוב, עכוזה הקטן והנוקשה ואיבר מינה הורוד והיפה שנמתח לו כך סביב זכרותי - כל אלה נלחצים לפתע לכדי נקודת אנרגיה שמתרכזת והולכת באיברי הנוקשה ומאיימת לסיים בטרם עת את המפגש המיוחל.
יצאתי ממנה. עדיין לא הייתי מוכן לסיים את הסיבוב הזה.
הפסקת החיכוך קנתה לי, כך קיוויתי, דקות אחדות של משגל.

משכתי אותה להתרומם וכיוונתי אותה לעבור לעמוד על ברכיה. היא נענתה למחוותיי והציבה את עכוזה למולי.
אני התייצבתי לעמידה בקצה המיטה אל מולה, לקחתי את איברי המעונה והכנסתי אותו חזרה לגופה.
הזווית הזו רק לחצה אותו יותר ובמהרה שוב מצאתי את עצמי נאבק עם קולטני החישה של פיני שאיימו לפרוק אותי מוקדם מדי.
עוד כמה נשימות עמוקות, טיפה האטה של הקצב והרגע חלף לו ויכולתי להמשיך ולענג אותה ללא סכנת שפיכה ללא שליטה.
אבל אז הבחנתי בחור התחת שלה בדיוק מתחתיי. ורוד כהה ומקומט, כמו מערבולת של קפלי עור נוקשים בדיוק באמצע עכוז שידע אלפי שעות של פילאטיס.
אז הכנסתי לשם אצבע אחת, תוך שאני מוסיף וחודר אותה. הרגשתי דרך אצבעי שבתוך עכוזה את איבר המין שלי, קומה אחת למטה, נכנס ויוצא כמו לא מודע לחדירה הנוספת שבוצעה מעליו.
הוצאתי את האצבע והכנסתי את האגודל. דחפתי אותו עמוק, לאט לאט לתוך חור התחת שלה.
במשך רגעים ארוכים המשכתי לזיין אותה כשאני מייצב את עצמי עם האגודל בעכוזה ושאר האצבעות אוחזות במעלה עכוזה, עד שהיא שלחה יד לאחור ומשכה את ידי מתוך חור התחת שלה.
העפתי מבט אל המראה שנשארה שם מהשותפים הקודמים. ראיתי את עצמי, מחוייך, נראה ממש גס לעומת הדמות העדינה והלבנה שבה הייתי נעוץ. שדיה הקטנים הזדקרו למטה ועיניה היו עצומות.
עוד כמה גיפופים מהירים ושלפתי את איברי להתיז עליה את נוזליי.

שכבנו על המיטה. חבוקים קלות ומרוצים מהחוויה שעברנו. למרות סערת החושים, איננו ילדים, לא יתעוררו פה פתאום רגשות מבלבלים.
אני לא זוכר על מה דיברנו. אני רק זוכר שעוד לא שבעתי ממנה ובמהרה ידיי החלו מגששות על גופה.
היא עדיין היתה בשבילי. הערב עוד לא נגמר.
היא שכבה שם שלווה על בטנה. שערה סתור ומעט כתמי חיכוך אדמומיים על צווארה היו עדים אילמים למגע שהיה בינינו.
יצירת הפאר שהיא ישבנה קרצה לי. במהרה התרוממתי והתחלתי לנשק את פלחי עכוזה הקשיחים שהיו מעוטרים קלות בנקודות חן שכמעט ולא ידעו אור שמש.
אחזתי בפלחיה והעברתי על עורה את לשוני עד שהגעתי למרכז ישבנה.
ושוב, אותו חריץ, כהה, בעל ניחוח ולחלוחי משך אותי אליו.
חרצתי את לשוני ונעצתי אותה כנגד שרירי פי הטבעת המכווצים שלה. חשתי את המרקם הנוקשה תחת הרטיבות והוספתי ללקק בחרמנות מתגברת.
היא נהנתה ואפילו אמרה לי תודה כשהפסקתי. אבל ההפסקה היתה רק בשביל לסובב אותה אליי ולקבל ממנה עוד.
ללא אומר הצבתי את עצמי מולה ופישקתי את רגליה. הייתי כבר נוקשה דיי וחדרתי אליה בקלות.
היא היתה עדיין רגישה ואילו אני פגיע פחות ובהחלט תכננתי על חיכוך ארוך עם גופה.
היא תכננה אחרת.

בעודנו מתפתלים ומתגפפים, תוך שאני אוחז בידיה מעל לראשה, מקבע אותן ובועל אותה תוך הפגנת שליטה ודומיננטיות על גופה, הבנתי שהיא זו שבעצם מחזיקה אותי כבן ערובה.
בעוד איברי מפלס את דרכו הלחה במנהרות נרתיקה הצפופות, הקירות החמימים התהדקו סביבו עוד יותר.
אנחה של עונג נפלטה ממני כשהיא נלחצה כך סביבי וזה רק עודד אותה לכווץ כך עוד את שרירי איבר מינה הורוד והקטן.
להט החושים הפרוע הפך לפתע להתפתלות חרישית כשדחפתי לקירבה את איברי הזקור והיא קיבלה אותו בשרירים מכווצים שהכפילו, שילשו וריבעו את רגישותו מול דופנות איברה הגמיש.
כעת גנחתי ללא עכבות כשמוקדם מהצפוי היא זרקה אותי למחוזות אורגזמיים נטולי שליטה והכריחה אותי לפלוט באמצע טיסת הקרב המפוארת שתכננתי ולשפוך את דלק תאוותי מעל יערות הערווה שלה בעודי הולך וצונח לצידה בתשישות.

לא הייתי מוכן לתרגיל שכזה. אמנם ידעתי שאיבר המין שלה מסוגל להתכווץ כך - בעבר הרחוק, בעודה רוכבת עליי, איבר המין שלה התכווץ עליי כל כך חזק שלרגע חששתי שהוא יסחוט ממני יותר מאשר זרע - אבל לא שיערתי לעצמי שהיא מסוגלת למהלך כזה באופן רצוני.

היא אמרה שהיא ראתה שאני נהנה אז היא המשיכה. איזו מתוקה.
הלכתי לשירותים בזריזות וכשחזרתי היא כבר היתה לבושה כליל.
החמאתי לה על הביצועים שלה ממקודם ועשיתי כמיטב יכולתי לשדל אותה לתת לי עוד סיבוב.
אבל הספיק לה.
אז התלבשנו והסעתי אותה הביתה.
בדרך, היינו שוב סתם שני ידידים שמשוחחים על ענייני היום יום.
החזרתי אותה לבעלה ונפרדנו בנשיקה חטופה על הלחי.
עד הפעם הבאה. 

2 תגובות:

  1. איך לא הגעיל אותך לדחוף לה אצבעות לתחת ו במיוחד ללקק אותו מבלי לדעת אם הבחורה לא התקלחה מאז הפעם האחרונה שנכנסה למספר 2 בשירותים?

    השבמחק
    תשובות
    1. איך לא מגעיל אותי ללקק כפות רגליים שהיו בתוך נעליים ואולי מלאות בחיידקים?
      איך לא מגעיל אותי לנשק בחורה שאולי יש לה הרפס או איזו מחלה אחרת על השפתיים?
      לא יודע איך.
      אני פשוט נכנס לקטע ולא חושב על זיהומים בקטעים כאלה.

      מחק