יום שני, 13 בינואר 2014

מי אני בכלל? (וגם כמה עדכונים)

אנונימיות.
זה מה שמאפשר לי להמשיך את המשחק הכפול הזה. 
למה כפול?
כי אם החברים שלי  היו יודעים על מה אני רושם פה...
ואם בנות הזוג שלי היו יודעות איך אני מתחרמן מכל זוג כפות שעובר ברחוב...
ואילו בני המשפחה שלי היו יודעים שאני מצלם תמונות באוטובוסים, ברחוב ואיפה לא - תמונות של כפות רגליים...
או אם הקולגות לעבודה היו יודעים שמה שעושה לי את זה הוא ללקק כפות רגליים ולגמור עליהן...

אם משהו מזה היה מתרחש אני כנראה הייתי הרוס.

אז למה אני פה בכלל? 
אני פה כי אני צריך לספר למישהו. לא מספיק לי לחוות ולעשות. אני צריך למצוא הגיון וסדר בדברים בכתיבה.
האם ייתכן שהצורך שלי באנונימיות והצורך שלי לפרוק נוגדים אחד את השני?

האם ייתכן, שכל פוסט שאני כותב מזין את הצורך לפרוק ולספר מצד אחד, אבל מערער על יציבות האנונימיות שלי מהצד השני?
כל תמונה שעולה לבלוג, כל סיפור שמסופר מקטין את הצורך שלי לפרוק ומגדיל את הסיכון שמישהו או מישהי יזהה אותי. שמישהי תזהה את עצמה או את חברה שלה בדברים, בתמונות או בחוויות.
האם אני רוצה להיתפס? האם אני רוצה שהמחיצה בין העולמות תישבר? 

....


לא.
העולם לא מבין והעולם לא יבין.
החברים והקרובים יסתכלו עליי באופן מעוות ולכן עליי לדאוג לכך שאיש מהם לא ידע לקשר אותי לסיפור הזה, לפחות באופן החושפני עד אימה כפי שהוא מופיע בבלוג.
הבחורות שבסיפורים הן אמיתיות והן יודעות על זה. זה כבר סיכון שאני לוקח.
לשמחתי, עד היום היו מקרים בודדים שהמידע הזה יצא החוצה. אבל הוא יצא. הבחורות שסיפרתי עליהן כאן וכאן סיפרו לחברות שלהן. אחת מהן התוודתה בפניי שהיא יודעת, וכפי שרמזתי באותו סיפור, כאשר התחממו העניינים ביננו - היא אף ביצעה בי אקט בעצמה.
כך שנזק ממשי לא קרה עד היום. אני מניח, שזה בגלל שגם אלה שידעו, שכחו מזה. אני מתנהל באופן נורמלי למדי כאשר אני בקרב חברים, עושה מאמץ לשלוט על עצמי. לא תמיד זה מצליח. לפעמים אני נתפס בוהה ואפילו נתפסתי מצלם...


מה אעשה אם יתעורר קשר ביני לבין הבלוג? כנראה שאסגור אותו.

עד שמשהו כזה יקרה, חס וחלילה, אנחנו עדיין פה וזו הזדמנות טובה למספר עדכונים.
הוספתי תמונות לכמה פוסטים ישנים. חשבתי שתרצו לראות.
המלצרית ששיגעה אותי
אני שונא גרביונים
קצת על נשיקות
הפוט פטיש סקס הראשון שלי
עוד סיפור קטן של קיץ
כפות רגליים בקיץ
כך גיליתי שיש לי פטיש לכפות רגליים

5 תגובות:

  1. אני לא כל כך מבין למה את מפחד שיעלו עליך.
    האדם היחיד שיכול לקשר אותך לכל זה היא רק הבחורה שעליה אתה מספר,
    ואתה תמיד יכול לסתור את גרסתה ולהגיד שזה לא אתה ושהיא משקרת

    השבמחק
    תשובות
    1. אני יכול להגיד שזה לא אני. אבל היא תדע שמדובר בי. עדיף שזה לא יקרה.

      מחק
  2. כואב לי לקרוא שאתה עושה כל כך ביג-דיל מהפטיש. אני חייב להגיד לך - wake up bro, זה כבר מזמן פטיש לגטימי בציבור ואני אומר לך את זה כאחד שגם החברים שלו יודעים על הפטיש - ממש לאף אחד לא איכפת, זה משום מה מתחבר להם די רגיל - כנראה כי כבר שמעו על זה הרבה, כמו גם נתקלו בזה בפורנו וכד'. אבל באמת אחי... אם תשדר בטחון לגבי זה - כולם יקבלו את זה באופן זורם וחופשי, זה בסך הכל פטיש קליל וכף רגל יפה ומטופחת באה בטוב גם להרבה מאוד גברים שאין להם את הפטיש הזה ולא עומד להם הזין מזה - זה פשוט אסתטי ונעים, אז למה לא? באמת - מניסיון - אל תתבייש ! אם תדבר על זה תגלה כמה האנשים שמכירים את זה נפוצים.

    השבמחק
    תשובות
    1. גם אני זרקתי לחבר או לידידה ש"אני דווקא אוהב כפות רגליים" וזה באמת עבר בשקט בלי יותר מדי עניין. אנשים מרוכזים בעצמם. אפילו בחורות שהיו לי איתן סשנים ארוכים של פטיש כפות רגליים נטו לשכוח מזה ולהיזכר רק כששוב הבעתי עניין בכף הרגל שלהן.

      הבלוג הזה הוא יותר מלזרוק חצי משפט לחבר. הוא מתאר לטוב ולרע דרך חיים בלתי שגרתית. מחשבות, מעשים, זיונים, צילומים והכל מונחה פטיש כפות רגליים. זה עולם ומלואו של תוכן שאני עדיין מחזיק בספק אם אדם שמכיר אותי יוכל לשייך את כולו אליי ועדיין לקבל אותי כמו שאני.

      היי, אולי אני טועה. אבל הדרך לבדוק זאת היא חד סטרית ואין ממנה חזרה.

      מחק
  3. אנחנו מחכים בשקיקה לפוסט הבא שלך...

    השבמחק