יום שני, 23 בדצמבר 2013

כפות רגליים של בנות שצילמתי בסתר - בבתי קפה

כל מקום שבו בחורה ניצבת ללא תזוזה ותשומת הלב שלה נתונה למשהו אחר הוא לוקיישן מתאים לתיעוד של כפות רגליים.
בתי קפה הם מקום מעולה מהבחינה הזו. בייחוד מקומות כמו קפה ארומה שבהם הלקוחות ניצבים בתור כדי להזמין. אף אחד לא נותן דעתו לבחור ששקוע בסמארטפון שלו וממתין לתורו. והבחור... הוא עסוק בצילום אינטנסיבי. 

הנה תמונות שצילמתי בבתי קפה:

המלצרית הזו, לא יפה במיוחד. אבל כפות הרגליים שלה מעניינות.









את התיירת החמודה הזו ראיתי בארומה. צילמתי את כפותיה עד שנלחצתי שקולטים אותי מסביב ונמלטתי מהאיזור.  












  את הבחורה המתוקה הבאה גם ראיתי בארומה. אחרי תיעוד מכובד של כפות רגליה היפות עם הלק הורוד, החלטתי הפעם לנסות את מזלי ולהתחיל איתה. לא אמרתי לה כלום על כפות רגליה, רק אמרתי שהיא מוצאת חן בעיניי. היא אמרה שיש לה חבר והסתלקה לה.

:הנה כפות רגליה





וכאן פניתי אליה. אפשר לראות שהפעם כפות הרגליים שלה פונות אליי

ופה אפשר לראות אותה מסתלקת. הצלחתי לתפוס תמונה ממש טובה של הסיטואציה. אפשר לראות ממש את שפת הגוף שלה בפעולה

7 תגובות:

  1. שמע,אני קורא אדוק של הבלוג שלך.אין ספק שיש לך יכולת כתיבה נהדרת וכי בין כתפיך לא מונחת דלעת ריקה.אתה מעיד על עצמך כמישהו בעל תואר אקדמי נחשק ושוב,נעים לקרוא את הפוסטים שאתה מעלה..שני דברים:אתה אשכנזי,זה ברור,אבל ה"קיק" שלך מסתבר אלו בנות שחומות מהסקאלה הפחות אירופאית של משוואת העדות בארץ.לא פעם התחלת עם מישהי בעלת מראה מזרחי..למרות ששמתי לב לגישה המתנשאת שלך עליהן ועל יכולתן השיכלית-אתה נמשך לכאליו נשים.בטח תגמור נשוי לאחת כזאת ואני מקווה שתבחר לך מישהי מזרחית חכמה לא פחות ממך שתנפץ לך סטיגמות על עדות וארצות מוצא..תודה על הבלוג שלך..מה דעתך לחזור ולהתמקד יותר בשיתוף בחוויות על ידי כתיבה במקום סתם להעלות תמונות??תודה בכל אופן על היוזמה והשיתוף.

    השבמחק
    תשובות
    1. שמע, כל אחד צריך להיות ממוצא כלשהו.
      פגשתי מספיק אנשים מעדות שונות ובפרט בנות מעדות המזרח שה"לא דלעת הריקה" שלי הרגישה כמו אפונה לידם.
      כך שאם חשת בהתנשאות הרי היא מאוד פרטנית כלפי אותן בנות עמן התרועעתי.
      לא אכחיש שאני חש עליונות קלה כלפי מי שאני תופס כהרבה פחות חכם ממני.
      אלו דברים שהשתיקה יפה להם ולא אדבר עליהם עם איש, אך כך גם דינם של רוב תכני הבלוג.
      אותן בנות עדות המזרח הספציפיות, יפות המראה וקלילות הדעת ללא ספק מייצגות מבחינתי משהו שמאוד רחוק ממני. תוסיף לזה כפות רגליים יפות ומצאת אותי נמשך בטירוף.
      אם תחפש היטב תמצא שהתנשאתי על אשכנזיה לא חכמה במיוחד עמה יצאתי. פוסט הגרביונים.

      הפוסטים על החוויות דורשים יותר עבודה. אני כל הזמן עובד על הפוסט הבא. התמונות הן בעיקר כדי לשמור על אינרציה של הבלוג.

      מחק
  2. עוד דבר,שכחתי,כנראה בגלל השעה המטורפת,לשאול אותך על חוויות עם נשים מבוגרות..ובתגובה הקודמת עשיתי טעות כתיב..התכוונתי לכאילו נשים,עכשיו לפנות בוקר,אפשר לגלות הבנה..מחכה בקוצר רוח לפוסטים הבאים..

    השבמחק
    תשובות
    1. אם תקרא את הקריטריונים שלי לגבי טיבה של כף רגל יפה תגלה שאני דוהר בכיוון הלא נכון. כפות רגליים של נשים מבוגרות לא עושות לי את זה. ככל שהשנים עוברות, גיל הנשים שחולקות את מיטתי עולה בהתמדה ועמו מגיעות תופעות לא רצויות בדמות ורידים, עור קשה בעקבים או סתם חוסר חלקות.
      האישה הכי מבוגרת שהייתי איתה היתה מבוגרת ממני בשנה. הסיפור איתה הוא חוויה אחת קצרה, לוהטת יצרים ובעלת סוף מכוער במיוחד. בסופו של דבר אספר אותו אבל לבטח אפסיד משהו מחיבת הקוראים, אם יש כזו.

      מחק
  3. מת על הבלוג שלך, ואני בניגוד אליך פחות נמשך דוקא לבחורות בהירות.
    והתיירת שצילמת ממש כוסית, ויש לה גם כפות מושכות, אבל שמת לב שיש לה פלטפוס?

    השבמחק
    תשובות
    1. לא שמתי לב עד שאמרת.
      עם גוף כזה, פנים כאלה ועור חלק ונהדר אני חושב שאני סולח לה.
      כעת הסתבר לי שקשת ברגליים, שללא ספק נחשב כקריטריון מרכזי במראה יפה של כף רגל, מגיע אצלי אחרי מראה העור, הבוהן ומבנה האצבעות.

      אצלי המשיכה מתעוררת בתחום שבין הלבן הבוהק לבין השחור אפריקאי, לא כולל הקצוות. בתחום הזה אני די עיוור צבעים ושופט את כף הרגל על פי המבנה שלה בעיקר.

      מחק